Ferre Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Gefeliciteerd Arjen . Eerst was je nog een groentje, nu heb je een blauwtje opgelopen .
RobertSA Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Mooi zo! veel succes in je nieuwe functie als moderator van het sportforum!
ExploudeD Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Veel sucses in je nieuwe functie. Maar dat zal wel lukken.
SamShine Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Gefeliceert en veel succes met warns uitdelen!
Jorge_F Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ik ben blij te horen dat er weer een uitstekende keus is gemaakt wat betreft het Sport forum. Ik heb zeer veel vertrouwen in Arjen, hij heeft zich in de loop van zijn 'carriere' op het forum wel bewezen en zijn postgedrag zegt genoeg vind ik . Daarom zeg ik met vol vertrouwen: veel plezier en succes met je nieuwe functie Arjen
Goliat Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Ik had je al gefelicteerd per PM, maar ik wil nog wel zeggen dat ik er alle vertrouwen in heb dat je deze job tot een goed einde zal brengen. Met je WKpool op je site maakte je je natuurlijk al beroemd onder de sportliefhebbers op dit forum en dit doet er nog een schepje bovenop. Succes Bewerkt: 21 juni 2006 door Goliat
DaBeast Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 De crew laat er ook geen zand over doen . Goede keus, ik heb de volste vertrouwen in Arjen dat hij zijn taak goed zal uitvoeren. Hij heeft ook een mooie, duidelijke site. Veel succes met je blauwtje . Greetz
Recommended Posts