Ewoud Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=515642196227308929 Weet iemand hoe het eerste nummer heeft, voor die franse rap. Reageren
Juju Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Zelf weet ik het niet maar ik heb een tip voor je: Ga naar deze site. Zet daar het filmpje neer en vraag hoe het liedje heet wat daar gedraaid word, het zou sterk kunnen dat je een mailtje krijgt met de naam van het liedje . Reageren
Think Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 HAHAHA, cool filmpje, die moet stuntman worden, nie normaal. Spijtig, ik ken niet zoveel van rap en vooral geen franse. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 *Bump* :$ Ik weet hoe dit lied heet! Namelijk: 'Clubbed to death' van Rob Dougan (van de soundtrack van de eerste Matrix film). Zelf vind ik het ook een te gek lied! Maar op het einde vind ik het wat te klassiek . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.