WtrPlyr Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Kan iemand mij vertellen waar ik een Hearse kan vinden of hoe die eruit ziet Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 De vindplaats weet ik niet, maar een foto kan ik je wel laten zien, met wat andere informatie eromheein. Klik daarvoor hier. Reageren
VforV Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Kan iemand mij vertellen waar ik een Hearse kan vinden of hoe die eruit ziet KLIK (plaatje) De Hearse staat geparkeerd op de parking (aan de kant van de ferry) aan het ziekenhuis in Staunton Island. Indien hij er nog niet staat werd hij niet op tijd gespawned en zal je even een blokje om moeten rijden. Als je terugkomt zou hij er dan moeten staan. (het is niet aan de kant van Liberty Campus maar aan de kant van het water, met zicht op de bergen van Shoreside Vale en de ferryterminal). Edit: Froodoo was me voor. Bewerkt: 20 juni 2006 door VforV Reageren
WtrPlyr Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ok bedankt ik heb hem, nu heb ik de lovemedia lijst compleet Reageren
PsY Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 waar is die lovemedia lijst?? Reageren
VforV Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) waar is die lovemedia lijst??Love Media bevindt zich op Staunton Island. Het lijstje hangt aan de muur bij de rode/roze garagepoort.Kaartje: Screenshots Bewerkt: 29 augustus 2006 door VforV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.