Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik heb een auto gemaakt in 3ds max7 maar hoe moet ik die in gta sa plaatsen

kan iemand mij helpen alvast bedankt

gr johan

Geplaatst:

Je zou natuurlijk zelf dummies enzo kunnen gaan plaatsen, maar het is makkelijker om een dff van een

bestaande auto uit GTA te importeren met de scripts van Kam. Dan gebruik je daar de dummies van als

jij je auto exporteerd naar dff. Vergeet niet een collision base toe te voegen!

Maar auto's en andere voertuigen maken is moeilijk, je kan beter met huisjes beginnen.

Mvg, Wazuup

Geplaatst:

Denk ook even aan het aantal Traingles, die mag volgens mij niet meer zijn als 2000 (ergens gelezen). Ook moet je Carcols.DAT en de Vehicles.IDE aanpassen, wil je hem rijdende krijgen.

Geplaatst:

dat van die triangles geld voor de col. gebruik gewoon een bestaande col die op je auto lijkt.

en dat aanpassen in die bestanden is ook niet nodig. importeer in 3ds gewoon een bestaande auto, delete alle paarse dingen(in schematic view bij graph) en importeer dan je eigen auto. noem de deuren bv door_rf voor een deur rechtsvoor en link deze aan de door_rf_dummy. sleep de wheel dummys naar hun goede plek en ook de uitlaat en licht. voor een custom wheel, plaats dit wiel rechtsvoor, noem hem wheel en link hem aan wheel_rf_dummy

Geplaatst:

Ja, maar als je een bestaande col gebruikt, heb je bijvoorbeeld, dat de wielkasten van de col groter zijn als die van jouw auto, en dat is zeer irritant om te rijden.

Geplaatst:

wel eens een sa col bekeken (van een auto), gewoon wat simpele boxes en wat spheres, details als wielkasten vind je er niet.

zoek gewoon een auto die op je eigen auto lijkt

Geplaatst: (bewerkt)

op gtaforums.com staat er ergens een erg goed tutorial (ik ben even te lui om de link te zoeken, het laden duurt zo lang) :puh:

ok ben bezig :)

ik heb 'm gevonden: <klik hier> alleen de plaatjes doen het niet meer, :-(

succes :Y . grtz puma

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Zou je de URL van die tutorial dan toch even willen opzoeken? Dat lijkt mij namelijk een interessante

tutorial. Bij voorbaat dank :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...