Advancegta Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 zoals jullie mischien wel weten heb ik net een laptop gekocht maar hij is windows xp in het engels. hoe wijzig ik dit in het nederlands? of moet ik hem dan opnieuw installeeren Reageren
RonaldVC Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ik heb de site van Microsoft even doorgebladerd, maar ik kon geen talenpakket of iets in de geest vinden.. Ik denk dat er niks anders op zit dan XP gewoon in het engels te houden. Waarschijnlijk zijn er wel bepaalde tools om xp te vertalen, maar legaal is dat niet, anders boodt Microsoft dat zelf wel aan.. Je gewone pc heeft neem ik aan XP in het nederlands, en er zijn wel mogelijkheden om een extra licentie te kopen zodat je die versie op je laptop kan installeren. Je zou zeggen, dat kan nu ook wel, maar na installatie krijg je 30 dagen de tijd om XP te activeren, en daarvoor heb je dus die licentie nodig.. Maar XP in het engels is niet zo heel erg verwarrend hoor, als je XP een beetje kent weet je de weg wel. Bovendien is het wel handig om je engels een beetje op te krikken toch.. Reageren
Arjen Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Als je Windows in de verkeerde taal is, heb je dat verkeerd aangegeven toen je hem wilde kopen. Waarschijnlijk kon je vast wel ergens neerzetten 'Windows XP Dutch Language' of iets wat daar op lijkt. Als je je Windows nu in het Engels hebt, heb je eigenlijk pech want je zult je computer opnieuw moeten installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.