HerrieM Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Als ik een render van een auto gebruik zit er vaak bij de ruiten zichtbare achtergrond. Ik wil hier dan de achtergrond krijgen die ik zelf heb gekozen, maar nog wel een duidelijke ruit behouden. Als ik het ruit gedeelte eruitknip ziet dit er niet uit. Weet iemand hoe dit het makkelijkste kan? Ter extra info, ik ben de ultime photoshop beginner, en heb er weinig verstand van. Reageren
Jowx Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Misschien dat je de ruimte waar je het raampje hebt uitgeknipt kan opvullen met een blauw-achtige kleurop een nieuwe layer, als je dan de opacity van die layer naar een lager percentage brengen. Als je de opacity van die layer bijvoorbeeld op 25 tot 50 procent zet krijg je een doorzicchtig effect. Het is maar een optie, vrij simpel uit te voeren en het resultaat is niet slecht. Succes ermee! Bewerkt: 20 juni 2006 door Jowx Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Digimods, een diverse site met allemaal Pictune Tutorials. Digimods. Hier vindt je de Tutorial die jij nodig hebt. Andere achtergrond. Succes ! Ik hoop dat het je lukt.. . Reageren
HerrieM Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik ga het eens proberen. Bedankt voor de tips, jongens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.