~> GizmO <~ Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Hallo, Ik ben sinds een tijdje opzoek naar een goedkope webhost + domein. Maar ik heb nog niet echt iets kunnen vinden. Weten jullie goede hosts? Zoja zouden jullie dan willen zeggen waarom ze zo goed zijn etc. Ik wil graag een online portfolio maken (Soort grootte showroom), en daarom wil ik graag weten wat en goede host is. Het moet niet te duur zijn en zou niet weten hoeveel mb/gb ik daarvoor nodig heb als disk space en hoeveel data verkeer etc. etc. Zouden jullie me kunnen helpen, want daar heb ik dus echt geen verstand van wat goed is of niet. Mvg, Gizmo Ps. ik hoop dat ik heb op de goede plek heb gepost. Bewerkt: 21 juni 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Argon Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Verwacht je veel bezoekers en ga je veel foto's tonen (en hoeveel Kb of Mb gaan die dan zijn), dat is namelijk heel belangrijke informatie die je moet hebben voor het kiezen van een gepaste host en hostingpakket! Edit: als je bedrijven wilt hebben: www.phost.nl www.alfahosting.nl Bewerkt: 21 juni 2006 door Argon Reageren
Dizcid Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 CCCHosting is een goede host en het is niet duur. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 pcextreme.nl Erg goeie host, betrouwbaar, snel, altijd up to date. En goedkoop. Goedkoopste die ik ken. Reageren
SWYV Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 www.photobucket.com daar kan al je upgeloaden screens bewaren, en dan op je vb MSn groep daar een sitetje van maken en daar je screens zetten dan is allemaal gratis dus goedkoopste dat ik ken Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 www.photobucket.com daar kan al je upgeloaden screens bewaren, en dan op je vb MSn groep daar een sitetje van maken en daar je screens zetten dan is allemaal gratis dus goedkoopste dat ik ken Geen goede oplossing, Hij heeft nog wel een domein nodig, ben je nog niet goed uit. En sigs kan hij met imageshack doen. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 www.photobucket.com daar kan al je upgeloaden screens bewaren, en dan op je vb MSn groep daar een sitetje van maken en daar je screens zetten dan is allemaal gratis dus goedkoopste dat ik ken Photobucket heb ik al lang. Maar ik wil echt een site maken, de templates zelf designen, tutorials, Portfolio, alles. En niet alleen een site om dingen te uploaden. Bedankt voor alle comments mensen, zeer bruikbaar allemaal. Reageren
Samurai Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 pcextreme.nl en neostrada.nl zijn echte aanraders! Reageren
Joriz Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Is niet de bedoeling dat mensen hier reclame gaan maken. Je kan denk beter ook even op sites kijken zoals ispgids.com Ook moet je behalve naar de prijs ook naar de kwaliteit kijken. Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Zolang het over het onderwerp gaat maakt het toch niet uit. Dat heb ik ook ergens gelezen, als je url over het onderwerp gaat en nuttig is dan mag het. Reageren
Le MrG Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 De admin wil gewoon dat er minder reclame is voor andere bedrijven als Phost Reageren
Arjen Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Phost.nl is zelf goedkoop! Ik heb nu bijna een jaar een domein en het is kwalitatief gezien perfect! Snel, gemakkelijk en de service is perfect. Reageren
Jowx Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Net als eerder al gepost is kan ik ook PCextreme aanraden. - Ze hebben een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. - Onderhoud wordt tijdig vooraf gemeld. - Goede support dmv een support forum, als je vragen zijn binnen een paar uur beantwoord. - Goede service via de mail, e-mails worden binnen 24 uur behandelt. - PCextreme B.V. mag zich sinds 22 Januari 2006 een "Hostmerk gecertificeerd bedrijf" noemen. - Er zijn vrijwel nooit problemen met de uptime, en als er problemen zijn wordt er altijd uitgelegd wat er gebeurt is. (Willen sommige hosts nog weleens nalaten ) Ik zou zeggen, neem zelf eens een kijkje bij PCextreme. Bewerkt: 22 juni 2006 door Jowx Reageren
Crifox Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Ik sta volledig achter jowx en -supremecars-, ik heb ook al lang pcx en ben er ook over te spreken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.