Schno009 Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 http://www.fsphost.com/ deze is gratis, onbeperkte bandbreedte en 250 MB, als deze vol is, kun je gratis verdubbeling krijgen! ondersteund FTP het enige wat je dan nog nodig bent, is een domein. Reageren
Samurai Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Can I use PHP scripts? No. Can I have a MySQL database? No, MySQL is not available. Lijkt me niet echt handig zou ik zeggen. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Bedankt voor alle reactie's. Maar ik heb er al één gevonden. Ik wil geen reclame maken maar ik ben gesponsord door een hostings site. En daar heb ik nu een pakket van gekregen. Nogmaals bedankt voor de info en tips. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Dan heb ik ook nog een vraagje, Ik denk dat enkele het al weten, ik probeer een eigen server te maken, maar als dit geblokkeerd wordt door de provider zal ik een host moeten kopen. Maar wat is dan een mooie grote om een forum op te installeren? Ik zou zeggen 500mb heb ik genoeg aan, maar dat weet ik dus niet. (voor een Invision Power Board forum) Reageren
Arjen Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Een forumpje is maximaal 5 tot 8 Mb groot. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als jouw forum erg groot wordt, zoals dit forum, ben je zeker 500 Mb nodig. Dat ligt er maar net aan. In het begin heb je aan 50 Mb genoeg. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Een forumpje is maximaal 5 tot 8 Mb groot. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als jouw forum erg groot wordt, zoals dit forum, ben je zeker 500 Mb nodig. Dat ligt er maar net aan. In het begin heb je aan 50 Mb genoeg. Ok bedankt voor de hulp, maar ik geloof dat een IPB (2.1.6) pakket al gauw 40mb is. Dus dan zal je iets van 50 t/m 100 mb nodig hebben zou ik zeggen, maar ik weet het allemaal niet zeker. Ontopic, wat zou een goedkope host zijn en die veel pluspunten heeft? Reageren
Jarno Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 MeHost.nl DirectAdmin (Administratie-paneel) PHP 4 en PHP 5 Oneindig MySQL databases En nog veel meer oneindig etc. voor een goede prijs. En vanaf pakket "Blue" gratis domeinnaam erbij. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Bedankt! Die ziet er wel goed uit, en nog niet eens zo duur ook. En het is geen Mehost.com, maar Mehost.nl Als ik op de link klikte kreeg ik www.mehost.com Bewerkt: 25 juni 2006 door X-Qyeh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.