Jump to content

hoe kan ik C & C Generals installeren ?

Recommended Posts

Geplaatst:

eey,

ik krijg C & C Generals niet geinstalleerd hij gaat niet verder dan 25% hij zegt ofzo dat hij english.big niet kan vinden,

moet ik dan cd2 erin doen of niet ?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, je CD1 is beschadigd. Kijk of er wat op zit (viezigheid). En was je CD een keer. Want bij mij vraagt hij om CD2 :Y En niet om een file.

Door jou heb ik C&C geïnstalleerd :puh::D

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Als je meer computers in huis hebt kun je kijken of het daar wel lukt. Je zou het ook in de andere CD-drive kunnen proberen. Ik had eerst hetzelfde probleem (een foutmelding tijdens de installatie), toen probeerde ik de andere CD-drive en lukte het wel.

Geplaatst:
kan er nog iemand helpen ?

Probeer alles te kopieeren naar je hardeschijf,

En vanaf daar instaleren,

Anders even pc opnieuw opstarten.

Geplaatst:

Als hij zegt dat hij english.big niet kan vinden, dan staat hij niet op de CD en heb je hem waarschijnlijk illegaal. Of niet?

Geplaatst:
Als hij zegt dat hij english.big niet kan vinden, dan staat hij niet op de CD en heb je hem waarschijnlijk illegaal. Of niet?

Ik had ook dat probleem met m'n legale versie, toen gebruikte ik de andere cd-drive en het lukte wel. Het probleem ligt dus niet bij een illegale versie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...