ACID Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 eey, ik krijg C & C Generals niet geinstalleerd hij gaat niet verder dan 25% hij zegt ofzo dat hij english.big niet kan vinden, moet ik dan cd2 erin doen of niet ? Reageren
ikt Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Nee, je CD1 is beschadigd. Kijk of er wat op zit (viezigheid). En was je CD een keer. Want bij mij vraagt hij om CD2 En niet om een file. Door jou heb ik C&C geïnstalleerd Bewerkt: 21 juni 2006 door ikt Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Als je meer computers in huis hebt kun je kijken of het daar wel lukt. Je zou het ook in de andere CD-drive kunnen proberen. Ik had eerst hetzelfde probleem (een foutmelding tijdens de installatie), toen probeerde ik de andere CD-drive en lukte het wel. Reageren
ACID Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 kan er nog iemand helpen ? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 kan er nog iemand helpen ? Probeer alles te kopieeren naar je hardeschijf, En vanaf daar instaleren, Anders even pc opnieuw opstarten. Reageren
Arjen Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Als hij zegt dat hij english.big niet kan vinden, dan staat hij niet op de CD en heb je hem waarschijnlijk illegaal. Of niet? Reageren
Ewoud Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Of je cd is kapot dit heb ik namelijk zelf ook bij C-C gehad. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Als hij zegt dat hij english.big niet kan vinden, dan staat hij niet op de CD en heb je hem waarschijnlijk illegaal. Of niet? Ik had ook dat probleem met m'n legale versie, toen gebruikte ik de andere cd-drive en het lukte wel. Het probleem ligt dus niet bij een illegale versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.