trolletje van het bolletje Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 als ik bijv. een mod of skin download in welke map moet ik dat dan plaatsen? het lukt nie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 Voor een mod heb je IMGtool nodig die kan je downloaden van gtagames.nl en de skins moet je in het map skins zetten in je VC mappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 Hoe kan dat je hebt geen berichten maar wel 2 topics geopent¿?. Doe dit voortaan niet meer he 2 topics over hetzelfde openen! Maar leest bij een mod de bijgeleverde readme en voor een skins open je je gta vice city map plaats dan je skin in de map skins open deze skin dan met winzip en zip dit naar de map skins! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 yup alle .bmp files van skins in de map skins zetten in je VC folder..en bij opties > player skin setup heb aanwijzen. Je kan 2 topics gemaakt dus ik heb ze ff samengevoegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.