Teraku Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 hallo. ik kan de alley oop van de driving school niet halen. Misschien kan iemand anders het alsjeblieft? GTASAsf6.b
SummerBase Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Doe ik voor je , Back to school : Passed! Het heeft een tijd geduurt, vanwege wat verschuivingen van bezigheden. Ik was eerst nog zelf bezig met San andreas. Dus dat moest ook even wachten, toen kwam ik er achter dat je versie 2.0.0 hebt. Dus dat moest omgezet worden. Verder heb ik hem gehaald zonder cheats en/of mods. In de bijlage vind je de save-game, en hieronder zal ik even uitleggen hoe je het best de missie: 'Back to school' kan doen. In de missie: 'Back to school' moet je waar maken wat je kunsten zijn op de weg en op een soort daarvoor uitgekozen plaats. Als je de missie wilt starten moet je naar de school lopen en naar binnen gaan. Als jke de gang door loopt kom je vanzelf bij een tv. Als je de tv start kun je een oefening doen. Als je een oefening wilt halen moet je een betere score hebben als 70%, de scores worden geteld op: Schade, tijd en rijgedrag. Als je gewoon het filmpje duidelijk na doet kan het niet meer mislukken. Althans je moet bij sommige oefeningen gewoon goed oefenen. Bij de al bekende sprong waar je een 360° draai moet maken, lukt het veel mensen niet deze te halen. Het is meestal omdat ze op in het midden de schans op rijden, of dat ze te wild doen. Mijn tip aan jullie is: Doe rustig aan, en rijd je wagen op het randje van de schans. Hij zal nu al kantelend de lucht in vliegen, waarna je heb goed en netjes kan landen. Ga niet slippen want dan krijg je minder punten. Na de draai rij je gewoon een stukje door en rem je pas als je een stuk normaal gereden hebt. Als je nog meer vragen hebt over oefeningen kan je die altijd stellen/vragen, want sommige zijn ook best moeilijk, bijvoorbeeld die dat je door de stad moet rijden. Zorg dat je niet al te rustig rijd, maar ook weer niet te snel. Als je iemand botst heb je schade waardoor het dus weer moeilijker word. Beloning: + Driving skill. Veel succes, met de vervolg missies . Bewerkt: 21 juni 2006 door SummerBase
Teraku Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) ik heb idd versie 2.00. Edit: geen cheats a.u.b.! Bewerkt: 21 juni 2006 door Teraku
Recommended Posts