the maxz Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 wat vinden jullie van stunt filmpjes waarin mod's worden gebruikt? Ik vindt het eigelijk alleen maar leuker ik bedoel de filmpjes worden er gaver op en iedereen kan ze downloade dus. Nou ja, emm geef je mening Reageren
Ar Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Mag ik vragen wat dit met het spel GTA SA te maken heeft? Ik bedoel, je speelt het spel toch om de missies enzo te doen en niet met mods stunts te gaan doen. Lijkt mij, hoor Reageren
Fuffie Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Een probleem is dat jij gta san kan crasen maar het licht eraan wat voor pc en wat voor mods je gebruikt. Reageren
the maxz Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 aan Vice City Emmm nou weetje der zijn genoeg mensen die stunt filmpjes met gta:sa hebben gemaakt en k heb de levels alle levels al drie keer gedaan dus dat ben k sat dus Reageren
Alexy Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 *snif snif* Ik ruik een slotje...... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.