Gta Ripper Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Hallo,welkom bij Het Grote:Fifa 06 Topic. Dit topic is voor tips,tricks,hulp en nog veel meer voor Fifa06. Een leuke trick voor F06 is:(alleen voor cariere) Als je een wedstrijd begint ga dan expres 2-0 achterstaan. Doe dan onwijs je best(Zet desnoods je moeilijkheids graad op beginner) Probeer dan 3-2 of meer voor te staan, dan heb je X-tra prestige punten erbij. Reageren
.Syfes Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Ja dat is waar waar maar niet als je in de 90ste minuut is ik vind de game toch te simpel ik heb al eens gewonnen tegen barcelona de transfers zijn goed maar de rest moet toch beter hoor! Bewerkt: 24 juni 2006 door Syfes Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Je kan ook een heel nieuw team unlocken met sterspelers Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ja dat is de WORLD XI Team die zijn echt top . Verder kwam ik er ook achter dat je NIET vals kan spelen in FIFA 06. Dus niet dat als je eerst 2-0 achterstand hebt , dat je dan team kiezen kan doen , wisselen en expres achterlopen om met de eerste team te winnen. Dus voor de valsspelers HELAAS!! Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik ben nu Barca, ben al geweest: PSV. Inter Milan. Real Madrid. Manchester United. Tottenham Hotspur. Bayern München. Chelsea. Ik speel het best veel Ben nu Barcelona. Reageren
King Room Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Kan je met FIFA06 op de PSP ook in een seizoen spelers kopen of kan dat niet? Ik vind dat dan wel een beetje raar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.