San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ik heb even snel iets gemaakt, dus verwacht er niet te veel van. Rates/comments? Reageren
Froop Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Meen je dit nou serieus? Dit is echt je slechtste creatie ooit. De kwaliteit is slecht, de koppen zijn er niet goed opgeplakt, het oogt niet goed en je hebt er spelfouten in gezet. Ik kan er verder niets positiefs over zeggen. En je titel lokt eigenlijk ook uit naar 'Game' fans, dus gelieve die te veranderen. Een ware rap fan gaat het om de muziek, niet om de ruzies. Bewerkt: 21 juni 2006 door Froop Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Meen je dit nou serieus? Dit is echt je slechtste creatie ooit. De kwaliteit is slecht, de koppen zijn er niet goed opgeplakt, het oogt niet goed en je hebt er spelfouten in gezet. Ik kan er verder niets positiefs over zeggen. En je titel lokt eigenlijk ook uit naar 'Game' fans, dus gelieve die te veranderen. Een ware rap fan gaat het om de muziek, niet om de ruzies. Niks meer aan toetevoegen, voor de 'moeite' een 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.