Jump to content

Wat is nou het veschil tussen amd en intel?


.::FLIPKIP::.

Recommended Posts

volgens een pc expert in mijn buurt

- AMD is eigenlijk speciaal gemaakt voor games en niet voor photoshop, MSN ofzo

- Intel is juist omgekeerd van AMD, dus betrouwbaarder voor photoshop, MSN, internet, ... en minder betrouwbaar voor games

ikzelf heb 2verschillende PC's in mijn kamer,

- ene is van AMD en daar speel ik alleen games en werkt perfect, en als ik photoshop daar installeert dan meestal vastlopen :/

- en de ander is Intel, als ik games hierop installeert gaat meestal TE sloom, maar MSN, photoshop nooit problemen mee gehad dusja

Dat zei ik daarboven ook al.

Maar goed, je weet het nu he.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je een nieuwe processor koopt is je pc waarschijnlijk niet meer te langzaam als je andere specs ook goed zijn. ;)

Inderdaad, het is natuurlijk niet alleen maar de CPU die bepaald of je computer snel is of niet.. Intern geheugen, snelheid van de harde schijf, grafische kaart, al dat soort dingen moet je samen bekijken..

Je kan een mooie snelle CPU hebben, maar als je geheugen te laag/ niet snel is, haal je nooit het maximale rendement uit de CPU. Hetzelfde geldt voor de stabiliteit van het systeem..

Alle aparte onderdelen moeten gewoon goed op elkaar afgestemd zijn, pas dan kan je spreken van een stabiele computer die ook tegelijkertijd naast een hoop andere toepassingen zware programma's aan kan zoals Photo Shop...

Niet alleen kijken naar de CPU dus, maar ook naar de rest van de specificaties....

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

amd vind ik veeltap gemaakt (van k6 aaar k7)ik zelf begon met intel 486 dx2 maar later werkte ik altijd emt amd en voor game si9s amd zeker beter zelf raad ik amd athlon 64 aan die si zeker beter dan de pentium 4 van nu!pentium 4 heeft meestal 3,2 ghz en amd athlon 64 3,6 ghz dus is amd athlon 64 gewoon veel beter dan intel intel is de baas op de markt met proceswsors omdat veel mensen er mee begonnen en ze nu ngo steeds hebben. intel is volgens mij ook he doudste processor merk die niet faiets i gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...