deagle Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Hoi . Ik verkende vanmiddag de nieuwe vector-horizonten. Stap 1. Ik snee dit plaatje uit : http://phil.freehackers.org/photos/jump-roller.jpg En sloeg het op als custom shape. En dan heb ik er een paar vectors rond gedaan ; Dit is de outcome : Reageren
Silverwing Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik vindt het mannetje maar zwakjes gevectord (is dat een woord?), hij is vrij hoekig aan alle kanten. Er blijkt ook nog een blauwe stroke rond te zijn. De F en de D van Freedom had ik liever in een ander kleur gezien, het past niet goed bij het geheel. De custom shapes zijn zeker mooi, alleen jammer van het mannetje. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik vindt het mannetje maar zwakjes gevectord (is dat een woord?), hij is vrij hoekig aan alle kanten. Er blijkt ook nog een blauwe stroke rond te zijn. De F en de D van Freedom had ik liever in een ander kleur gezien, het past niet goed bij het geheel. De custom shapes zijn zeker mooi, alleen jammer van het mannetje. Idd zoals SW al zei, dat hij vrij hoekig is, is zonde + Ik zou de F en de D in het rood doen, zodat het wat beter bij het geheel pas. Het springt er nu nogal té opvallend uit. De X vind ik ook niet zo mooi omdat hij nogal recht staat, terwijl de skater beweegt. Je zou de X misschien zo kunnen zetten dat het net lijkt alsof hij écht op het shirt gedrukt is. De vectors vind ik wel erg mooi gedaan en passen er goed bij. Je krijgt van mij een 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.