Pipz Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Hallo, Ik wil heel graag een Date Met helena ( BlueBerry) Maar elke keer als ik kijk is ze er niet. (ik weet de lokatie wel hoor.) Wat moet ik doen? Reageren
Bling Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ze is er niet altijd, je moet er heen op een bepaalde tijd. Kijk hier om te kijken wanneer de vriendinnen aanwezig zijn. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 OmschrijvingWaar vind ik haar: Je vindt haar soms op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren en vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het niemandsland van Flint County. Wanneer is ze thuis: 00.00-02.00 & 08.00-12.00 & 14.00-0.00 Waar wil ze eten: In de bar in Rodeo Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos Hoe hard wil ze rijden: Rustig in haar omgeving Beloning 15%: Toegang tot wat wapens en een Bandito Car 70%: Seks is mogelijk 100%: Rural Clothes in je warderobe Bron: www.wikigta.nl Klik hier voor informatie over alle dates! Groetjes, Dutchy3010 Reageren
Svenie Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Kijk hier even: Klik. Helena, is niet zo een makkelijke date, je moet aan allerlei dingen voldoen. De info staat in de link die ik je gegeven heb. Veel succes. Edit: Bling en Dutchy3010 waren me voor. Bewerkt: 21 juni 2006 door Svenie Reageren
Velaro Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Hoi Pipz, Ik heb even op >WikiGTA< rondgekeken en heb Informatie gevonden. Volgens mij ben je er niet op het juiste moment. Hier is de Info die ik heb gevonden: Omschrijving Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren en vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het niemandsland van Flint County. Wanneer is ze thuis: 00.00-02.00 & 08.00-12.00 & 14.00-0.00 Waar wil ze eten: In de bar in Rodeo Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos Hoe hard wil ze rijden: Rustig in haar omgeving Beloning 15%: Toegang tot wat wapens en een Bandito Car. 70%: Seks is mogelijk. 100%: Rural Clothes in je warderobe. Succes met je date ! Velaro. Bewerkt: 21 juni 2006 door Velaro Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Ze is niet altijd thuis natuurlijk, ik heb even wat informatie van WiKiGTA gevonden. Mischien heb je er nog wel wat meer aan, ook voor de andere vriendinnen kun je hier hier klikken. OmschrijvingWaar vind ik haar: Je vindt haar soms op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren en vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het niemandsland van Flint County. Wanneer is ze thuis: 00.00-02.00 & 08.00-12.00 & 14.00-0.00 Waar wil ze eten: In de bar in Rodeo Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos Hoe hard wil ze rijden: Rustig in haar omgeving Beloning 15%: Toegang tot wat wapens en een Bandito Car 70%: Seks is mogelijk 100%: Rural Clothes in je warderobe Voor meer informatie kun je altijd op WiKiGTA kijken. Veel succes, met daten . - Bling, Dutchy, Svenie en Velaro waren me voor, en Pipz je handtekening is veels te groot. Bewerkt: 21 juni 2006 door SummerBase Reageren
Pipz Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ik denk dat jullie me niet goed hebbben begrepen met dat helena Ik weet wel wanneer ze thuis is, Maar niet wanneer ze op de dak van ammu nation is. Reageren
Svenie Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Gewoon blijven proberen, ze zal er wel eens staan. Ah, er is geen aangegeven tijdstip dat ze er staat. Normaal, moet je ze al van ver horen, als je de Ammu-Nation in Blueberry voorbij gaat hoor je schoten van een pistool, dat is Helena. Btw: Je sign is te groot. Bewerkt: 21 juni 2006 door Svenie Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Volgens mij staat ze daar gewoon altijd, misschien 's nachts niet. Er is een grote blauwe pijl boven haar hoofd. De ene keer is ze er wel, de andere keer niet. Een beetje geluk hebben dus. Dit roept echter een vraag op: Heb je haar een keer doodgemaakt? Dan is het helaas niet mogelijk meer om met haar te daten. Gelukkig is het niet nodig voor de 100%! Bewerkt: 21 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
Velaro Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) , Je vindt haar daar maar af en toe. Vaste uren of dagen zijn er niet. Ik heb haar ook pas gevonden na een tijdje. Ik zou dus gewoon af en toe eens gaan kijken, tot ze er is. Je hebt 50% kans dat ze er is. Dus, mijn tip is: Kijk af en toe eens op het dak tot ze er is. Je zult haar vast wel vinden. Succes! Velaro. Bewerkt: 21 juni 2006 door Velaro Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Dat ligt er volgens mij aan, je vind haar er niet altijd. Ga er gewoon ééns een hele tijd staan. Mischien komt ze even langs. Kijk hieronder voor de Quote van WiKiGTA. Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren en vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het niemandsland van Flint County. Dus je moet wel zoeken op het dak van de ammu-nation in 'Blueberry'. Veel succes . Ze zijn me weer voor, ligt het aan mij of moet ik met wat minder daverende uitleg komen... Bewerkt: 21 juni 2006 door SummerBase Reageren
Pipz Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Weer over helena > en .Levi. Ja iedereen ik ben in blueberry ik kijk af en toe wel of ze eris maar ik kan er toch ook de hele tijd blijven staan? Of niet? > Iets zeggen tegen levi. Sorry ik zal het nooooit meer doen ban me alsjeblieft niet oke????? ik verander me handtekening NU! Reageren
Svenie Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Weer over helena > en .Levi.Ja iedereen ik ben in blueberry ik kijk af en toe wel of ze eris maar ik kan er toch ook de hele tijd blijven staan? Of niet? > Iets zeggen tegen levi. Sorry ik zal het nooooit meer doen ban me alsjeblieft niet oke????? ik verander me handtekening NU! Nee, dat moet je niet doen. Doe gewoon wat aangename dingen en ga soms eens kijken als ze er niet staat. Veel succes. Bewerkt: 21 juni 2006 door Svenie Reageren
Bling Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Weer over helena > en .Levi.Ja iedereen ik ben in blueberry ik kijk af en toe wel of ze eris maar ik kan er toch ook de hele tijd blijven staan? Of niet? Je hoeft er ook niet de hele tijd te gaan staan, ga gewoon zo nu en dan even langs totdat ze er een keer is Edit: Svenie was me voor Bewerkt: 21 juni 2006 door Bling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.