Ben_92 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ik heb een café gemaakt met Sketchup, ik wil graag weten wat jullie er van vinden... http://rapidshare.de/files/23694521/caf_.skp.html Reageren
EXIT Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 ik denk dat als je screens post je meer reactie kunt ver wachten Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Waarom gaat ineens iedereen een topic openen voor een model? Je kan trouwens beter een screen posten want niemand neemt de moeite om het skp bestand te downloaden. Ik heb trouwens zelf ook geen sketchup dus kan ik je model ook niet beoordelen. Mvg, Wazuup Reageren
nick11123 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) ziet er goed uit, echt mooi gedaan ik heb hem geopend met google Sketchup en je kan beter screens plaatsen ik heb wat screens voor je gemaakt om hem te laten zien Bewerkt: 21 juni 2006 door nick11123 Reageren
Ben_92 Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 dankjewel. bij mij imageshack.us een beetje raar Reageren
EXIT Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 ziet er goed uit maar propeer zo iets maar in zmodeler of 3ds max Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 ziet er goed uit maar propeer zo iets maar in zmodeler of 3ds max Als je eenmaal met Sketchup bent gewerkt, wil je niet meer in zmodeler of 3ds max... Ik spreek uit ervaring. Dan valt dat heel erg tegen, aangezien Sketchup vrij makkelijk is. Ontopic: Ik vind het een mooi café. Goed afgewerkt met vrij veel details. Enige minpuntje: Je moet geen Amstel gebruiken, maar Heiniken of Grolsch Reageren
Ben_92 Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Screens van een tankstation dat ik gemaakt heb: I like reactions... Reageren
Schno009 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 ziet er goed uit maar propeer zo iets maar in zmodeler of 3ds max Als je eenmaal met Sketchup bent gewerkt, wil je niet meer in zmodeler of 3ds max... Ik spreek uit ervaring. Dan valt dat heel erg tegen, aangezien Sketchup vrij makkelijk is. Ontopic: Ik vind het een mooi café. Goed afgewerkt met vrij veel details. Enige minpuntje: Je moet geen Amstel gebruiken, maar Heiniken of Grolsch hmm, creatieve uitspraak, die heb ik vaker omgedraaid gehoord! sketchup is makkelijk ja, maar 3ds of gmax kan ook makkelijk worden. Autorijden (3ds) leer je toch ook, je blijft niet je hele leven op de fiets (sketchup) het café zit er wat beroerd uit, maar je tankstation een stuk beter. Reageren
Puma Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 ziet er leuk uit maar hoe krijg ji die plaatjes er zo recht op, via import of...? Reageren
Ben_92 Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 hoe bedoel je??? oftoppic: ik wil wel met je mods meewerken, heb je msn? pm me your msn then Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.