Zeus Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Hallo, Bestaat er een mod of een andere truc om te voorkomen dat voertuigen zo snel verdwijnen in GTA. Het is namelijk in alle GTA's zo dat als je een auto ergens neer zet, een stukje weg loopt, en een minuut later ofzo terug komt, dat dan je auto weg is. Ik begrijp dat dit ook nodig is voor het goed laten lopen van het spel, maar het is wel erg irritant als je wat wil proberen met een aantal auto's, die je daarvoor moet opstellen... Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Zoals je al zei is dit gedaan voor het goed laten lopen van het spel. Dit zit (bijna zeker) in de executable en is waarschijnlijk niet één twee drie aangepast, ook niet door mensen zoals MC-Kay. Ik geef het dus een hele kleine kans dat zoiets bestaat. Trouwens, bij San Andreas valt het best mee hoe snel de auto's verdwijnen. Bij Vice City is het inderdaad een ramp. Mvg, Wazuup Bewerkt: 21 juni 2006 door Wazuup Reageren
erterer0 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Die bestaat, hier is de link : http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1081 Hahaha hij bestaat wel (Alleen bij San Andreas, maar hij onthoud werkelijk ( oke bijna) alles echt voor uren, goed voor bommen te plaatsen......( hoewel ik dat nog niet heb geprobeerd.) En auto`s te parkeren en te bewaren zonder garage, ze verdwijnen volgensmij wel bij het saven.). Bewerkt: 21 juni 2006 door erterer0 Reageren
Zeus Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 hmmmz... Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet... Duuuss... Das klote. Het was trouwens een best simpele aanpassing, misschien dat er een klein foutje inzat. Andere opties? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.