Achille Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) [best View In Calired] Rates PLS! Bewerkt: 21 juni 2006 door Achille Reageren
Ferre Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Ik vind dat de combinatie van de gebruikte effecten wel bij mekaar kan passen, maar ik vind het bij deze signature niet mooi uitpakken. De explosie is met die Spatter en Smudge niet echt mooi. Rechtboven zie je ook nog van die plekjes die je krijgt als je Lens Flare doet. Die kun je misschien nog even 'wegsmudgen', want ik vind het er niet echt mooi uitzien/erbij passen. Ik vind het resultaat er niet als een explosie uitzien. 6/10 Bewerkt: 21 juni 2006 door Ferre Reageren
ExploudeD Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 De effecten en kleuren passen goed bij elkaar. Alleen had ik de kleuren wat donkerder gemaakt. Voor de rest lopen de kleuren ook goe din mekaar over dus een 9 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ik vind hem er prachtig uitzien. Voor al met de CaliRed skin. Ik geef je er een dikke 9,124/10 voor. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Heb het ook pas gezien met calired skin. Als je de pop orange hebt is ie lelijk en past die explosie er echt niet bij Via pop orange: 5.4/10 Via calired: 7.8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.