Pipz Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Hallo, Ik wil daten met helena Ik ben op de dak van ammu nation in Blue berry zei is daar ook maar ik heb te veel spieren zij wil 25 procent maar ikheb 100 provcent spieren hoe kan je dat eraf krijgen? ps. Honger krijgen help ook niet Reageren
SilverDust Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Hallo, Eet een hele tijd niet, ga niet sporten. Als je niet eet, gaan spieren er pas af als er een berichtje staat dat CJ zicht hongerig begint te voelen. Bij mij krijg je na zo'n berichtje na al 1 minuut een beetje spieren eraf. Er was ook al ooit een topic over gemaakt ik zoek die wel even op. SD Wat de zoekfunctie al wel niet oplevert: Klik Bewerkt: 21 juni 2006 door SilverDust Reageren
Pipz Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Maar als ik de hele tijd niet eet, Dan gaat mijn CJ dood, Maar dan is er nog steeds zoveels spieren Reageren
SilverDust Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Maar als ik de hele tijd niet eet, Dan gaat mijn CJ dood, Maar dan is er nog steeds zoveels spieren Als je niet eet, blijft je CJ heus wel in leven. Ik eet soms in de hele Storyline niet, en dan zelfs leeft hij nog. Als je het niet vertrouwt sla je eerst je savegame op, en als je CJ dood gaat (gebeurt toch niet), Laad je hem opnieuw. SD Bewerkt: 21 juni 2006 door SilverDust Reageren
Little Mister Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Eerst gaat je vet eraf... Dan je spieren. Dus hij kan dan niet zomaar doodgaan. Reageren
Pietje II Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) CJ gaat dood omdat er 'Health' van zijn health-balkje afgaat. Voorkom dus dat deze leegraakt! Dit kan je doen door bijvoorbeeld frisdrank te kopen bij één van de automaten, die staan overal wel verspreid in San Andreas. Ook kan je bij automaten snacks kopen, en kan je bij een hotdog-kraampje/hotdog-auto hotdog's kopen. Van dit alles komt er weer Health bij. En het allerhandigste is: deze versnaperingen geven alleen health bij, een soort health-pickup met een origineel jasje, zónder dat je écht eet, zoals je dus een hamburger koopt bij Burger-Shot. Ook kan je saven, dan is jouw health-balkje weer automatisch vol. Succes! Bewerkt: 21 juni 2006 door Pietje II Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.