Bling Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Heey, Ik heb sinds vandaag problemen met Windows Moviemaker. Als ik een geluidsbestand/muziekje wil afspelen in Windows Moviemaker krijg ik of geen geluid te horen, of ik krijg allemaal piep geluidjes/doorspoelgeluidjes. Ik heb niks verkeerd gedaan. Ik hoop dat iemand me kan vertellen wat de aanleiding hier naartoe is en hoe ik het het beste kan oplossen. P.S. Ik kan trouwens nog wel filmpjes in Moviemaker afspelen, alleen geen muziek. Reageren
ikt Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Je kan een audio driver/codec downloaden Google meer eens, je vind er meer dan genoeg bij codecs, maar voor drivers moet je weten wat je hebt Reageren
Fuffie Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Misschien even overnieuw downloaden windowsmovie maker of vraag aan microsoft . Bewerkt: 21 juni 2006 door fuffie Reageren
Goliat Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Wat voor muziek importeer je Bling, want volgens mij kan Moviemaker/Mediaplayer niet alle bestanden importeren/afspelen. Reageren
Bling Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) Wat voor muziek importeer je Bling, want volgens mij kan Moviemaker/Mediaplayer niet alle bestanden importeren/afspelen. Gewoon wma/mp3 bestandjes Maar ik had deze geluidsbestanden al een tijdje geleden geupload met moviemaker en toen deden ze het wel. Nu doen ze het gek genoeg niet meer Je hoort echt hele rare geluiden als ik ze afspeel. Ik zal dit geluid morgenochtend is opnemen met mijn mp3 speler en dan hier neerzetten zodat jullie het ook kunnen horen, misschien weten jullie dan wat het probleem is Ik heb het geluid even opgenomen met mijn mp3 speler, normaal klinken de geluiden wat hoger als je op dit geluidsbestand hoort, maarja klik op de link hieronder om het geluidsbestand te downloaden. Geluidsbestand Ps. de Wave bestandjes (opgenomen geluidsbestanden) kan hij gek genoeg wel afspelen Bewerkt: 22 juni 2006 door Bling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.