krukilis Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 If you want multiplayer mode in new GTA game visit http://www.gtapetition.com Reageren
SamShine Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Er is nog (bijna) niks bekend over GTA IV, dus je presenteert een kat in de zak! (mag ik die uitdrukking zo gebruiken?). Reageren
henk_jan Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 @krukilis First, Welcome!! That's a verry nice idea, I think it will help a bit with the choises that R* will make! @ Big-Loser...beetje vaage repley voor iemand die al zolang op het forum is, hij is engels dus misschien zou je nog even je post in het engels kunnen posten dat is wel zo makkelijk Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ten eerste is dit een Nederlands forum, dus moet je ook in het Nederlands posten. Ten tweede is dit sitepromoting en ten derde luistert Rockstar hier niet naar. Rockstar weet dondersgoed dat heel veel mensen op een multiplayer hopen, maar ze hebben gezegd dat dat er voorlopig nog niet in komt. Reageren
pieter05 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 De multiplayer mag er wel komen hoor, maar dan moetie wel iets waard zijn(de multiplayer in san-andreas vind ik nu eenmaal niet zo goed) Reageren
ShortY- Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 De multiplayer mag er wel komen hoor, maar dan moetie wel iets waard zijn(de multiplayer in san-andreas vind ik nu eenmaal niet zo goed) De moeite waard? En dan elke dag nog zitten er heel veel servers helemaal vol met mensen die MTA, SA-MP spelen, maarja het is natuulijk jouw mening, die respecteer ik, alleen de multiplayers zijn echt nog wel in de mode hoor! als je eens op Deze website kijkt, dan zie je dat Littlewhiteys op het moment de gamerank 1 heeft, dit betekend, dat dit de server is, met de meeste spelers gemiddeld. Dus deze server is de beste van allemaal; en hij is voor SA-MP. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Hij bedoelt de officiële multiplayer die al in het spel zat, dus niet via die mod. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik hoop eigenlijk dat deze keer gta ook online komt op de ps2 maar denk het niet Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Er komt geen GTA meer uit op de PS2 (op Liberty City Stories na), dus voor de PS2 komt er sowieso geen online in. GTA IV komt uit voor de PS3 en de Xbox360 en Take2 had aangegeven dat die XboxLive zou ondersteunen, maar alleen om extra's te downloaden. Een serieuze multiplayer zit er voorlopig dus niet in Reageren
Black Force Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 hallo allemaal, ik was wel benieuwd wat iedereen verwacht van de multiplayer optie van GTA IV, en dat is misschien wel een leuk discussie onderwerp dus vandaar dit topic, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar geen topic over de multiplayer van GTA IV gevonden dus, wat verwacht je van de multiplayer? verwacht je meerdere soorten multiplayer? en ga je er gebruik van maken (tuurlijk ) ben wel benieuwd naar de reacties..... Reageren
Nickonly Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 hallo allemaal,ik was wel benieuwd wat iedereen verwacht van de multiplayer optie van GTA IV, en dat is misschien wel een leuk discussie onderwerp dus vandaar dit topic, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar geen topic over de multiplayer van GTA IV gevonden dus, wat verwacht je van de multiplayer? verwacht je meerdere soorten multiplayer? en ga je er gebruik van maken (tuurlijk ) ben wel benieuwd naar de reacties..... Ik denk dat de multiplayer in GTA IV ongeveer net zo word als de multiplayer van GTA LCS en VCS, maar dan uitgebreider. Ik denk dus ook dat er wel meerdere soorten multiplayer zijn. Misschien wel meer dan in de stories. Maarja, wat het echt word, kunnen we alleen weten door af te wachten tot dat IV uit komt. dusja... Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Ik heb wel een multiplayer topic kunnen vinden (al is het een beetje oud) maarja. Mij lijkt het wel leuk als de multiplayer gewoon standaard in het spel zit (dus niet zoals bij San Andreas dat je het moet downloaden) en dat je bijvoorbeeld ook met meerderen missies kan doen en kan racen. Bewerkt: 20 mei 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Black Force Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ik heb wel een multiplayer topic kunnen vinden (al is het een beetje oud) maarja. Mij lijkt het wel leuk als de multiplayer gewoon standaard in het spel zit (dus niet zoals bij San Andreas dat je het moet downloaden) en dat je bijvoorbeeld ook met meerderen missies kan doen en kan racen. ja je hebt gelijk, maar laten we maar in dit topic verder gaan, omdat deze denk ik nog wel ff actief is en die niet meer.... >>> Door Dutchy3010: Als iedereen zo zou denken, zouden we toch nog honderden topics dubbel hebben... En als je dat topic bumpt, is het ook weer actief. Samengevoegd bij deze. <<< maar wat ik verwacht van de multiplayer, en dat hoop ik ook, dat er een liberty city survivor inzit, dat je dus met 100 of meer man vrij door de stad kan lopen (de hele stad) en dan kan doen wat je wil. ook misschien nog een optie dat je tegen elkaar kan racen ofzo, of dat er targets in de stad zijn, en dan wie na 3 minuten ofzo, de meeste targets gedood heeft wint. lijkt me ook wel leuke optie Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Rechtstreeks uit de OPM Benelux: GTA IV wordt de eerste GTA met een volwaardige multiplayermode. Als dat geen mooie uitsmijter is! Dus we kunnen er iets spectaculairs van verwachten! Wat dat weet ik ook niet... @ Dutchy3010, PatrickW: Als we verder moeten gaan in het andere topic... Sorry dan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.