Jump to content

Windows Vista beta 2


S-te-Fan

Recommended Posts

Hallo allemaal ik heb een vraagje, hoe verwijder ik Windows Vista zonder te formatteren of bestandsverlies?

windows map verwijderen lukt niet, is beveiligd :(

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

WindowsXP cd-rom erin doen, en XP over Vista heen installeren.. Gewoon een downgrade zegmaar... Lukt dat niet moet je de pc op laten starten met die XP-cd erin, zodat hij vanaf die cd boot...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit gemeen, als ik de x86 versie probeer krijg ik bij de 60% een error met code 8007024

En als ik de x64 versie doe zegt mijn computer dat het bestandsformaat ongeldig is

WTF MOET IK DOEN?

Link to comment
Delen op andere websites

Stefaneke ik heb al even mee zitten luisteren naar jou verhalen, maar heb je toevallig Windows Xp niet illegaal. Want je kan gewoon in het Bios een extra partatie aanmaken. Dat is geen probleem mits je de originele cd van Windows Xp hebt.

---

Als je daadwerkelijk hem illegaal hebt, kunnen we niks anders doen dan het er bij laten en je niet meer verder te helpen. Wees wel eerlijk, want anders helpt het toch niet...

Ik vind dit gemeen, als ik de x86 versie probeer krijg ik bij de 60% een error met code 8007024

En als ik de x64 versie doe zegt mijn computer dat het bestandsformaat ongeldig is

WTF MOET IK DOEN?

Wat ik dus zoiezo op kan maken uit je beschrijving, is dat je geen x64 (64bit) hebt. En heb je wel een lege partitie gebruikt voor je vista instalatie? ...

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb elke versie van XP (illigaal :clown: ) maar volgens mij kan je daar geen problemen mee krijgen, tenminste ik niet

Dan moet je dat hier absloluut niet hier posten want dat is een aanleiding naar warrez ..

Link to comment
Delen op andere websites

Stefaneke ik heb al even mee zitten luisteren naar jou verhalen, maar heb je toevallig Windows Xp niet illegaal. Want je kan gewoon in het Bios een extra partatie aanmaken. Dat is geen probleem mits je de originele cd van Windows Xp hebt.

---

Als je daadwerkelijk hem illegaal hebt, kunnen we niks anders doen dan het er bij laten en je niet meer verder te helpen. Wees wel eerlijk, want anders helpt het toch niet...

Ik vind dit gemeen, als ik de x86 versie probeer krijg ik bij de 60% een error met code 8007024

En als ik de x64 versie doe zegt mijn computer dat het bestandsformaat ongeldig is

WTF MOET IK DOEN?

Wat ik dus zoiezo op kan maken uit je beschrijving, is dat je geen x64 (64bit) hebt. En heb je wel een lege partitie gebruikt voor je vista instalatie? ...

hij is legaal ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb elke versie van XP (illigaal :clown: ) maar volgens mij kan je daar geen problemen mee krijgen, tenminste ik niet. Maar als je hem illigaal hebt dan mogen we je er niet verder mee helpen!

Dat hoeven wij niet te weten. Gelieve dit uit jouw post te halen. Want dat is aanleiding tot Warez. En dat is hier op het forum heel streng verboden. :duh:

@Stefaneke: Dit verstaan wij onder spam. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...