Eclipse Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Ik heb een probleem met het maken van actors. Ik wil namelijk een dansend poppetje in VC zetten. Het lukt me wel maar je ziet hem alleen maar als ik eerst de pole positionclub inga en dat met de jetpack ga kijken. Als ik er normaal langs rij kun je het poppetje niet zien. Deze actor heb ik gebruikt: 009A: $225 = create_actor 5 #BFYPR at -4.352 -1592.081 9.933 0173: set_actor $225 z_angle_to 168.0 01ED: reset_actor $225 flags 0372: set_actor $225 anim 32 wait_state_time 999999 ms Dit is dus een dansend poppetje uit de polepositionclub. Ik heb alleen de voordinaten veranderd.\ En als ik hem uit z'n label haal loopt het spel vast Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 009A: $SPECDANCE = create_actor 5 #BFYPR at ??? ??? ??? 0173: set_actor $SPECDANCE z_angle_to ??? 01ED: reset_actor $SPECDANCE flags 0372: set_actor $SPECDANCE anim 32 wait_state_time 999999 ms Try this out Eclipse. Misschien werkt dit. Kans 50%. Straks zal ik wel goed kijken. Reageren
Ironfist Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 of er een nieuw label voor aan maken misschien Maar dit soort dingen kan je ook best vragen aan Patrickw Reageren
Eclipse Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 ja 'k was ook al aant denk aan een nieuw label maar hoe kan je zeggen wanneer hij het label in werking moet zetten? Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 ja 'k was ook al aant denk aan een nieuw label maar hoe kan je zeggen wanneer hij het label in werking moet zetten? Volgens mij is label neit persee nodig. But you can try. Ik ben niet goed in uitleggen sorry. Reageren
Eclipse Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Als de actor niet in een label staat loopt hij vast dus ik neem aan dat hij in een label moet Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Als de actor niet in een label staat loopt hij vast dus ik neem aan dat hij in een label moet :lol: Ja dus Reageren
Eclipse Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 de actor moet in een label Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Wat bedoel je precies met: De actor moet in een label staan ? Bedoel je een thread ?? Ik denk dat ik al weet wat er misgaat, ik vermoed dat je deze code op de zelfde plek hebt toegevoegd als waar de dansers in de pool-position worden gemaakt. Die worden echter alleen maar aangemaakt alos je er naar binnen gaat. Als je buiten opstraat ergens een actor wilt plaatsen moet je deze code ergens anders neerzetten. Dat kan in een losse thread, maar dat is niet echt nodig, want je hoeft er later niets meer mee te doen. Het makkelijkste is om het gewoon ergens in het begin tussen te voegen, b.v. na de lange lijst met "create_thread". Dat stuk wordt bij het opstarten van de game eenmalig doorlopen. Er zijn nog genoeg andere plakken waar je het neer kunt zetten, maar 1 zou voldoende moeten zijn. gr Reageren
Jarno Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 patrickw je hebt gelijk ja. Want hij laad de interieur van de Pole Position Club en dan ook meteen de actors. Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Oke bedankt..Ik kijk eens of ik zo'n lijstje vind Reageren
Jarno Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Oke bedankt..Ik kijk eens of ik zo'n lijstje vind Anders vraag je mij maar om hulp op MSN. Dan probeer ik het wel goed uitteleggen met threads. Reageren
Ironfist Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 je kan hem dan best plaatsen in het begin onder start_mission=0 ofzoiets Reageren
Jarno Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 je kan hem dan best plaatsen in het begin onder start_mission=0 ofzoiets Gewoon in nieuwe thread. Dan blifjt het overzichtelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.