hnas Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 kan je met de ferrie echt varen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 nee alleen erop gaan en naar de andere kant varen (ebeurt vanzelf) Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 als ik met die booot gaat val ik er wel snel af omdat ik wil lopen met dat mannetje Reageren
VforV Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Je kan de ferry niet zelf besturen. Je kan alleen meevaren, net zoals je de metro ook niet kan kapen. Om mee te varen met de ferry moet je naar het ferrypont gaan en indien de ferry nog niet aangemeerd is moet je even wachten. Indien hij er staat of net aankomt zal hij even "toeteren" en verschijnt er een gele marker. Ga daar instaan en duw Up (het kan ook X zijn). Nu zie je de tocht van de ferry die van het ene eiland naar het andere vaart, in cinematic camera mode. Je kan de trip ook overslaan door op X te drukken. Nu verschijnt er een Loading scherm en sta je aan de overkant . Reageren
B-Dup Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Ik denk ik zet het maar even hier neer, anders moet ik weer een nieuw thread maken Maar weet iemand waar een metro ingang is op het 2e eiland? Reageren
VforV Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Hij is vlakbij Donald Love's kantoor (bij rode stip). Even een kaartje gemaakt: Reageren
daantjuhh_10 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 waar is die ferry pond??? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 boven in Portland en boven in SI Kaartje: (op het gele puntje kun je op stappen en de rode lijn vaart de Ferrie) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.