Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou Fuffie.

Ik vind het niet zo mooi. Ik heb het neit zo op vlammen, Vooral geen blauwe.

De vlammen opzich zijn mooi gemaakt.

Maar je zou eigenlijk nog een boel effecten erin kunnen gooien, dan wordt het een stukje mooier.

Met de tekst had ook beter gekunt, Nu is het erop geplakt.

Je had ook wat meer kleuren erin kunnen gooien !

Sorry maar een 5/10

Tales :cya:

Geplaatst:

Ik vind hem juist heel mooi. Eindelijk is een keer blauwe vlammen, dit zie je namelijk niet zo vaak. Het zijn namelijk altijd rode vlammen, daarom vind ik deze ook zo mooi. Een 9 krijg jij van mij goed gedaan.

Geplaatst:

Ik vind de blauwe vlammen erg mooi gemaakt, alleen ik zou een van zo'n zelfde effect in de tekst stoppen. Het Font best wel goed bij de vlammen. En misschien kun je de zwarte achtergrond lichtblauw maken. Ik vind het wel altijd mooi als er veel van dezelfde kleuren in zitten. Misschien is het ook leuk om er doorzichtig échte vlammen doorheen te doen. Veel succes verder. :)

Geplaatst:

Ik vind het leuk dat het eens blauwe vlammen zijn, alleen zou het leuker zijn moest het er wat realistischer uitzien

Een 6.2

Geplaatst:

De vlammen zijn leuk, alleen had je nog iets met de tekst moeten doen, gewoon even een filter eroverheen of iets in die trant, er mist gewoon nog iets aan, probeer de tekst anders eens te spiegelen, net alsof het boven water staat, of op een heel erg schone vloer :puh: .

Voor de rest een 7/10.

Geplaatst:
Ik vind de blauwe vlammen erg mooi gemaakt,

Klopt niet hoor.. :ch:

Want in Paint Shop Pro zitten een soort shapes waar deze vlammen bij zitten ;)

Dynamic :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...