Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil een mod dat gewoon cj in de gta sa echt speelt in de multiplayer

ik heb mta sa maar daar doen ze alleen maar race

waar is die mod waar ik gewoon kan lopen en schieten..!!??

ik wil ook met iedereen met wapens vechten

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

GTA Rumble is ook nog een optie. :Y Kijk hier eens: -klik-

Daarnaast is het team van de bekenste multiplayer mod (Multi Theft Auto beter bekend als MTA) ook bezig aan een Deatmatch versie. Info hierover is te vinden op hun site: www.multitheftauto.com

Succes, SA:MP waar Dutchy3010 je al op wees lijkt me de beste keuze, maar het is zeker de moeite waard om de andere ook eens te bekijken/spelen.

Geplaatst:

Er zijn verschillende Multiplayer mod(ificaties) waaronder:

- Multi Theft Auto (MTA)

- San Andreas Multiplayer (Sa-mp)

- Grand Theft Auto Rumble (GTA Rumble)

Wat is een Multiplayer mod(ificatie): Een Multiplayer modificatie is een soort mod(ificatie) die online te spelen is. Je kan er tegen andere personen racen/vechten en noem maar op, over de hele wereld. Iedereen met een redelijk snelle internet verbinding kan er aan mee doen. Je kan in een Multiplayer mod(ificatie) : Racen, vliegen, varen en dergelijke. In sommige Multiplayer mod(ificaties) kun je ook lopen bijvoorbeeld in die van: Sa-mp. In MTA voor San Andreas kan je tot nu toe alleen maar invoertuigen of fietsen.

---

Wat is Multi Theft Auto (MTA): Multi Theft Auto is een Multiplayer modificatie dat door een stel fanatiekelingen gemaakt word, je kan er in: Rijden/vliegen/varen en noem maar op, maar in de laatste release van Mta kan je nog niet vrij rond lopen. Maar op het momment zijn ze daar wel mee bezig. Voor de rest is het een heel gebruiksvriendelijke Multiplayer modificatie, omdat alles zeer netjes in elkaar is gezet. En de admin rechten en chatvenster en de map-maker passen gewoon goed op elkaar.

Wat is San Andreas Multiplayer (Sa-mp): Dit is een project gesteund door GTA-Host en GTA-Net. Daarom is dit project zo bekend geworden, het is eigenlijk niet meer dan alleen een beetje rondlopen door de staat San andreas. Het is in mijn ogen leuk voor een dag, maar om het langer te spelen. Ik moet er niet aan denken, maar om nu even niet teveel aan meningen te gaan denken. Het is opzich best een leuke mod(ificatie): Weinig bug's, goede sync; op wapen-sync na.

Wat is Grand Theft Auto Rumble (GTA Rumble): Dit was te vergelijken met 'Sa-mp', alleen er zaten veel bug's en andere nare dingen in. Ook was er veel kritiek voor deze Multiplayer modificatie. Omdat er schijnbaar zoveel bug's in zaten dat het niet werkte op sommige computers. Ook maakte het om haverklap main.scm's naar de knoppen. Je moest voor deze mod de main.scm aanpassen. Waardoor je normale San Andreas niet meer werkte. Dus wat heb je dan aan zo'n mod. Later hebben ze er wel wat aan verandert. Maar nu hebben ze hun team gestopt en waarschijnlijk de code overgedragen aan 'Multi Theft Auto'.

- Er is meer; Er zijn twee fanatiekelingen (Jarno en JGhunterS) op dit forum bezig met een heel speciaal project genaamd: San Andreas : 2 Player. In deze Multiplayer modificatie kun je helaas alleen met zijn tweeën tegen elkaar spelen, maar het unieke hieraan is dat je er missies in kan doen. Het is nog in ontwikkeling, dus meer informatie volgt.

Mijn mening: Ik heb in deze post al enige meningen gegeven, maar ik vind toch echt wel dat 'MTA' toch wel een beter doel heeft dan 'Sa-mp, maar dat is denk ik een persoonlijke mening. Verder zijn het allemaal wel geslaagde spellen. Niks op aan te merken. :cya:

Er zijn verschillende Multiplayer mod(ificaties) waaronder:

- Multi Theft Auto (MTA)

- San Andreas Multiplayer (Sa-mp)

- Grand Theft Auto Rumble (GTA Rumble)

Wat is een Multiplayer mod(ificatie): Een Multiplayer modificatie is een soort mod(ificatie) die online te spelen is. Je kan er tegen andere personen racen/vechten en noem maar op, over de hele wereld. Iedereen met een redelijk snelle internet verbinding kan er aan mee doen. Je kan in een Multiplayer mod(ificatie) : Racen, vliegen, varen en dergelijke. In sommige Multiplayer mod(ificaties) kun je ook lopen bijvoorbeeld in die van: Sa-mp. In MTA voor San Andreas kan je tot nu toe alleen maar invoertuigen of fietsen.

---

Wat is Multi Theft Auto (MTA): Multi Theft Auto is een Multiplayer modificatie dat door een stel fanatiekelingen gemaakt word, je kan er in: Rijden/vliegen/varen en noem maar op, maar in de laatste release van Mta kan je nog niet vrij rond lopen. Maar op het momment zijn ze daar wel mee bezig. Voor de rest is het een heel gebruiksvriendelijke Multiplayer modificatie, omdat alles zeer netjes in elkaar is gezet. En de admin rechten en chatvenster en de map-maker passen gewoon goed op elkaar.

Wat is San Andreas Multiplayer (Sa-mp): Dit is een project gesteund door GTA-Host en GTA-Net. Daarom is dit project zo bekend geworden, het is eigenlijk niet meer dan alleen een beetje rondlopen door de staat San andreas. Het is in mijn ogen leuk voor een dag, maar om het langer te spelen. Ik moet er niet aan denken, maar om nu even niet teveel aan meningen te gaan denken. Het is opzich best een leuke mod(ificatie): Weinig bug's, goede sync; op wapen-sync na.

Wat is Grand Theft Auto Rumble (GTA Rumble): Dit was te vergelijken met 'Sa-mp', alleen er zaten veel bug's en andere nare dingen in. Ook was er veel kritiek voor deze Multiplayer modificatie. Omdat er schijnbaar zoveel bug's in zaten dat het niet werkte op sommige computers. Ook maakte het om haverklap main.scm's naar de knoppen. Je moest voor deze mod de main.scm aanpassen. Waardoor je normale San Andreas niet meer werkte. Dus wat heb je dan aan zo'n mod. Later hebben ze er wel wat aan verandert. Maar nu hebben ze hun team gestopt en waarschijnlijk de code overgedragen aan 'Multi Theft Auto'.

- Er is meer; Er zijn twee fanatiekelingen (Jarno en JGhunterS) op dit forum bezig met een heel speciaal project genaamd: San Andreas : 2 Player. In deze Multiplayer modificatie kun je helaas alleen met zijn tweeën tegen elkaar spelen, maar het unieke hieraan is dat je er missies in kan doen. Het is nog in ontwikkeling, dus meer informatie volgt.

Mijn mening: Ik heb in deze post al enige meningen gegeven, maar ik vind toch echt wel dat 'MTA' toch wel een beter doel heeft dan 'Sa-mp, maar dat is denk ik een persoonlijke mening. Verder zijn het allemaal wel geslaagde spellen. Niks op aan te merken. :cya:

Bij SA MP kan je dus gewoon lopen en schieten met wapens

en naar een auto stappen

is dat zo

ik klikte op mta sa

en daar zie ik mensen met wapens

zo wil ik ..!!

is MTA Zelfde Als SA/MP

Ja, correct. Je kunt dus eigenlijk alles wat je ook gewoon doet in GTA SA, alleen dan niet echt een missie en andere bijzaken. Schieten, lopen, autorijden... Alles kan daar :)

@ SB: zo beter dan :puh: Ik dacht dat hij het niet had over de dingen als Gym enzo...

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:
Ja, correct. Je kunt dus eigenlijk alles wat je ook gewoon doet in GTA SA, alleen dan niet echt een missie. Schieten, lopen, autorijden... Alles kan daar :)

Heel erg bedankt Allemaal..!!

Geplaatst:
Ja, correct. Je kunt dus eigenlijk alles wat je ook gewoon doet in GTA SA, alleen dan niet echt een missie. Schieten, lopen, autorijden... Alles kan daar :)

Je kan echt niet alles, dat is onzin. Ik zal even een lijstje maken met de dingen die wel kunnen en dingen die niet kunnen:

Kan wel:

- Schieten

- Vliegen

- Varen

- Lopen

- Auto's tunen

- Rennen

- ...

Kan niet:

- Missie's spelen

- Veel huizen in lopen

- Inbreken

- Naar de Gym

- Auto missies doen

- ...

Je kan dus echt niet alles doen, het lijkt alleen maar zo omdat je kan lopen en voor de handliggende dingen kan doen. Maar opzich kan je helemaal niet zoveel als je zou denken, het is natuurlijk wel leuk maar niet echt een allround Multiplayer modificatie. Mischien komt dat nog wel een keer in vervolg update's. ;)

Dit is mijn laatste vraag

Bij MTA SA :

Doe je dit:

VLiegen

Rijden

Varen enz(ENzovoort)

EN bij SA MP

Kan je

lopen

schieten

rijden

tunen

rennen

zulke dingen

Klopt Dat wat ik nu zei

Geplaatst:

Bij MTA kun je meer racen tegen je vrienden of tegenstanders. En je kan natuurlijk ook wat vrij rond rijden. Bij Sa-mp moet je meer elkaar afmaken en gaat het niet om racen. Er zijn volgens mij wel game-modes te vinden op servers waar je ook kan racen, maar daar ben ik niet zeker van.

In MTA kan je dus niet uit je auto of van een voertuig af, maar je kan wel races doen. Waarbij je score's kan behalen. In sommige servers worden deze score's opgeslagen, dan kun je in de rang-lijsten komen.

Maar als je even een paar berichten terug kijkt kun je wel zien wat je allemaal kan doen en niet kan doen.

Veel plezier/succes, en als er nog vragen zijn kun je ze altijd stellen :cya:.

Geplaatst:
Bij SA MP kan je dus gewoon lopen en schieten met wapens

en naar een auto stappen

is dat zo

ik klikte op mta sa

en daar zie ik mensen met wapens

zo wil ik ..!!

is MTA Zelfde Als SA/MP

dat met die mensen en die wapens: dat is MtaDeathMatch. De mta die hier genoemd word is de race versie, en de versie waar jij een filmpje of screens van hebt gezien is de deathmatch versie :Y . die komt binnenkort uit. Als je rijden enzo leuker vind, raad ik je Mta aan (let wel: de race versie), en als je meer zo'n schiet-gast bent kan je het beste sa-mp gaan spelen. binnenkort komt er ook een mtadeathmatch uit, zoals ik al zei en dan kan je die ook gaan spelen. veel speelplezier gewenst ;) grtz puma.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...