Goliat Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ik heb een sig gemaakt gebasseerd op mijn Tut in het GFX Tutorial Forum. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden... Reageren
Synchro Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik heb een sig gemaakt gebasseerd op mijn Tut in het GFX Tutorial Forum.Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden... Mooi , mooi. De zwarte puntjes er rond vind ik te " sharpen " (zal ma zeggen). Ronaldo is ook wat te scherp.Voor de rest is hij wel goed. Het idee is goed.. Dit is toch het idee dat Ronaldo een heel mager manneke vroeger was en heel goed , om te herineren? Want nu is-ie een vetzak Reageren
ExploudeD Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik vind hem erg netjes maar wie weet had je ook wat zwart moeten gebruiken , voor de rest is dat spikkelig mooi bij dat grijs. Een 9 krijg je van mij. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Hij is érg netjes geworden! Het lijkt wel op een echte schets zo. Ook lijkt de achtergrond alsof het papier gekreukeld is, dat vind ik er erg leuk aan. Ik vind Ronaldo dan ook erg mooi in de achtergrond verwerkt. De tekst ziet er ook wel goed uit, alleen past niet zo bij het onderwerp. Misschien zou je van DaFont.com een mooi Font kunnen halen, want ik heb gezien dat ze er fonts hebben die op handschriften lijken, want dan ook bij het onderwerp past. Je krijgt hiervoor een 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.