Jump to content

U2 wat vinden we er van??

39 leden hebben gestemd

1. 1. U2 wat vinden we er van??

• 1) slecht
      8
    • 2)gaat wel
      7
    • 3) redelijk
      2
    • 4)goed
      9
    • 5) heel goed
      12

Recommended Posts

Geplaatst:

Goeie band ja.

Sommige nummers zijn erg cool de band bestaat ook al heel lang en ze maken nog steeds erg goeie muziek, vooral beautiful day is goed.

Ik heb dus op Goed gestemd.

Geplaatst:

aangezien U2 al een hele lange tijd bestaat en al een heleboel hits hebben gescoord vind ik ze nog steeds goed, hun nummer hebben altijd een verhaal en ja Beautiful day is erg mooi ja, ik heb op goed gestemd ;)

@Japser: zou je niet alleen dingen willen gaan posten van pop/rock ofzoiets?

Zie de forumregels

Geplaatst:

ik ben ook een hele grote U2 van, echt die gasten zijn goed nu nog maar hun hoogte punt was toch echt in de jaren 80 en 90 de meest mooiste band ooit!!

Geplaatst:

ja zij hadden inderdaad dat nummer voor tombraider gemaakt.... en op 8 nov. komt de nieuwe cd ui dacht ik! Hij schijnt nog beter te worden dan alle anderen.... :D

Geplaatst:

Ja dat zei Metallica zelf ook van hun album StAnger, maar het is uiteindelijk een bagger album geworden.

Geplaatst:
Pop/Rock  :)

Lijkt me niet echt leuk dan geef mij maar hardcore dan

Dus jij wou zeggen dat je U2 niet kende? :o, of ken je echt alleen maar hardcore muziek en niks anders, want zoals je het in je post uitlegt lijkt dat er wel op.

Geplaatst:
Pop/Rock  :)

Lijkt me niet echt leuk dan geef mij maar hardcore dan

Dus jij wou zeggen dat je U2 niet kende? :o, of ken je echt alleen maar hardcore muziek en niks anders, want zoals je het in je post uitlegt lijkt dat er wel op.

Nou dat hoeft niet per sé, ik ben geen fan van U2 maar ze maken wel goede muziek, het wil niet zeggen dat peter alleen maar van hardcore houdt, ik ben een tranceliefhebber maar ik vind de jaren '80 muziek ook mooi dus. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...