XboxGta Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik heb nu een tijdje bezig met het trainen om goed te kunnen basketballen: Muscle is volledig vol Stamina is half vol Ik oefen veel, maar ik wordt nooit beter Wat moet ik nu doen -Naar de gym gaan -Blijven trainen -... Alvast bedankt, XboxGta Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Volgens mij kan je basketbal niet oefenen. Je moet gewoon op het juiste moment de spatie loslaten. Ik geloof als CJ op zijn allerhoogste punt is met springen. Dit is wel oefening, maar niet voor spieren e.d. Je moet dit gewoon zelf oefenen en er vaardigheid over proberen te krijgen. Probeer het maar eens uit. Gewoon op verschillende momenten loslaten en dan kijken wat er precies gebeurt. Succes! Groetjes, Dutchy3010 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Je moet vooral veel oefenen met basketballen. Naar de sportschool, stamina en muscle, dat maakt niet uit voor basketball. Je moet vooral oefenen met basketball, en dan vooral in de 'challenge mode'. Als je basketball gaat spelen, kun je zien hoe je dat activeert. Veel succes nog! Edit: Dutchy was me voor. Bewerkt: 22 juni 2006 door Flying Dutchman Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Basketbal is eigenlijk gewoon een Subgame, net zoals de Console (die op de Ps2 lijkt) in The Johnson House. Dat kan je dus ook niet oefenen. Je moet gewoon goed rondlopen over het veld, en dan op het juiste moment Springen. Btw, op welke Console heb je SA ?! Want dan kan ik je mss beter uitleggen hoe je beter kan Schieten Succes ! Tales Reageren
XboxGta Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Xbox Maar dat is toch gewoon rondlopen (linker annaloge-stick) en dan springen en shotten (A) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Sorry, dan kan ik je neit goed helpen. Ik heb SA op PS2 en op de PC. Sorry .Tales. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Je moet gewoon weten waar je moet staan voor welke verte. Dat kan je wel trainen maar het is wel heel lastig. Maar volle Muscle zal er wel bij helpen. Wie weet moet je die half volle stamina nog vol trainen. En dan zou je heel mischien beter kunnen gooien. Reageren
XboxGta Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik heb ondertussen al door hoe ik moet scooren: A indrukken en vlak voor CJ springt los ik A en dan gaat het (Dit is voor xbox) XboxGta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.