Gunit-Soldier Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 heey allemaal.. wrm sijn de bruggen dicht bijGta sa ?? ik heb het niet kunnen vinden bedankt alvast >>> Door Dizzee: Onnodige foto verwijderd.<<< soorry van dat plaatje drukte er per ongeluk op :$ Reageren
Proximitus Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 ik weet niet in welke stad je op dit moment bent. waarschijnlijk los santos of san fierro. de bruggen zijn dicht zodat je niet te ver afdwaald in het spel en in het begin teveel mogelijkheden hebt (net zoals men heeft gedaan in vice city) ze beperken als het ware tijdelijk je gameplay als je in los santos via het een of ander de stadverlaat krijg je warschijnlijk een 5 sterren wanted level. des te verder je in het spel komt, des te meer gebieden speel je vrij, dit gebeurt natuulijk automatisch vanzelf Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Als je naar de radiozender WCTR luistert weet je dat de bruggen afgesloten zijn wegens een aardbeving die is geweest. Hier houden ze Australië voor verantwoordelijk, ondanks bewijzen dat zij onschuldig zijn. Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) In het begin zegt Tenpenny tegen je: "Don't try to leave town". Als je het toch doet krijg je een 5 star wanted level. Als je nog in Los Santos bent kan je na de missie The Green Sabre naar de Badlands en Los Santos, en dan naar een andere missie in San Fierro kan je naar de Desert/Las Venturas. Hoe verder in het spel hoe meer gebieden er vrij zijn. Je kan natuurlijk wel over die bruggen gaan zonder dat je de gebieden hebt vrijgespeeld dit kan bijvoorbeeld met een Jetpack of een Hydra, alleen het is wel moeilijk om het lang te overleven. @HerrieM: dat kan ook, ik wist dat nog niet.. Bewerkt: 22 juni 2006 door Typhoon Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Deze kun je vrijspelen als je verder in het spel zit. Als je een manier vind om erover heen te komen, krijg je gelijk 5 sterren. Je kunt wel zonder sterren naar andere gebieden gaan als je bij de intro de jetpack-cheat gebruikt. Je kunt dus later in het spel gewoon over de bruggen! Groetjs, Dutchy3010 EDIT: Proximitus, HerrieM en Typhoon waren voor Bewerkt: 22 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 dat weet ik wel ik heb het spel al 3 keer uitgespeeld maar ik wou gwn weten wrm die in de storyline dicht is nu weet ik dat weer dank je Reageren
BigLenny Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Zodat je niet in de volgende eiland kan komen Reageren
Donwell Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Je kan wel zonder sterren aan de overkant komen, dat gaat als volgt: toets een code in waarbij je nooit politie krijgt en zwem naar de overkant! En als je gewoon doet, krijg je inderdaad 4 of 5 sterren. Reageren
Mats Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 man ik haat het zo hard die bruggen die dicht zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.