Samurai Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Type: Template Stijl: Strak Grootte: 800X600 Afbeelding: Voor voorbeeld: *klik* Tekst: Bij het logo "Samurai's funny'st site" Rand: Zwart. Kleuren: Zwart+blauw Render (optioneel): / Extra (optioneel): Links een menu, vanboven een logo, rechts een affliatiesbox, en onder het logo nog een box met "Laatste nieuws:". Het mag wel wat langer dan 72 uur duren, dit is wel veel werk. P.s. Kan ik de PSD krijgen ? Bewerkt: 22 juni 2006 door Samurai
Arjen Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik vind het een beetje onnodig om nu een fout lijstje te posten, omdat alles perfect is. Maar je wilt je template zwart/blauw, maar wil je het laten overlopen of gewoon effen kleuren etc? Oja, wat moet het thema zijn. Misschien help je Gizmo door deze vragen te beantwoorden.
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: SamuraiDeze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.----------------------------------------------------------------IMAGE INFORMATION http://img378.imageshack.us/img378/2121/templatesamuraivb0ww.jpg Grootte (in kB): 258.61 KBGrootte (in px): 800×600 px---------------------------------------------------------------- Ik hoop dat je hem goed vind. .Psd stuur ik je via PM.
Recommended Posts