Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Is het niet mogelijk om bepaalde wagens in GTA:SA te laten rondrijden die ook wat getuned zijn?

Bijvoorbeeld dat er een blista compact rondrijdt, met andere uitlaat, wielen, roof scoop, ... ?

Greetzzz ;)

Geplaatst:

ja dat is wel mogelijk :)

daarvboor heb jij ook "extra" dingen die moet jij maar is aanpassen met de "dff" bestand met 3D programma

(ik gebruik in ieder geval van Zmodeler 2)

kijk, ik heb "ZR350" in 3verschillende chassissen

de ene is blank gelijk de normale originieel

2de is een belcar (een van beroemde autorsport in belgie)

3de is een DTM bolide

hier zien jullie dat er 3verschillende versies van de ZR350! :D

3verschillenden_R.jpg

3verschillenden_M.jpg

3verschillenden_MMM.jpg

3verschillenden_L.jpg

dus zou het dan wel mogelijk zijn :)

Geplaatst:

Maar euh, ik kan nie zo goed werken met die programmatjes :bonk:

Durf er ook nie in te prutsen :engel:

Greetzzz

Geplaatst:

Dat bedoelt hij niet echt SWYV. Hij vraagt of je ook kan instellen (ik veronderstel in de main.scm) of je wagens die jij kan tunen ook kan laten rond rijden samen met de originele... Ik weet niet hoe ik er zou moeten aanbeginnen. Maar ik denk dat het iets met scripten te maken heeft. Als JGunthers of Jarno dat bevestigt dan move ik het topic. Naar SCM-Hulp. :)

Geplaatst:
Dat bedoelt hij niet echt SWYV. Hij vraagt of je ook kan instellen (ik veronderstel in de main.scm) of je wagens die jij kan tunen ook kan laten rond rijden samen met de originele... Ik weet niet hoe ik er zou moeten aanbeginnen. Maar ik denk dat het iets met scripten te maken heeft. Als JGunthers of Jarno dat bevestigt dan move ik het topic. Naar SCM-Hulp. :)

Dat is niet mogelijk met SCM-modden, althans niet zoals jij het wilt. Je kunt wel een getunede auto laten rondrijden, maar niet in het verkeer (met SCM). Jammer genoeg niet dus :(.

Geplaatst:

matiscus, jij hebt mooi mis, het is niet van scmen hoor

kijk naar mijn screens, zelfde auto's met verschillende kits, dus ook mogelijk met tuningonderdelen dus

noedel zie je PM voor mijn e-mailadres om verdere contacten voor jou te helpen van dat schijterijen :)

Geplaatst:

Hij bedoelt denk ik dat auto's getuned zijn, zonder dat je bijvoorbeeld naar de transfender bent geweest.

Ik ben even aan de slag gegaan, en het werkt, alleen heb ik wat problemen met de textures.

Screen:

flash13ww.jpg

Greets,

Mickey

Geplaatst:

Ja dat bedoel ik dus, dat de originele wagens rondrijden, met hier en daar wat items op de wagen die je enkel in de tunginshops vindt ;)

Greetzzz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...