Jump to content

General Lee vs Slimm

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort onderwerp: Signature

Size onderwerp: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M

Geplaatst:

Oke, gozer, ik wil wel tegen jou. :D

Ik lever mijne na jou in.

Geplaatst:

Slimm

gamevsgeneralcopy7jk.png

General Lee

shadowsig1od.png

Slimm, veel succes. Stemmen kan tot 24 juni.

Geplaatst:

Ik stem in deze battle op Slimm.

Ik vind zijn Sig best mooi gemaakt in het zwart-wit (bijna iig). Een mooie achtergrond erbij, en de tekst is ook wel leuk. Nouja, tekst, letter! :puh:

Die van jouw, Shadow, vind ik een beetje donker in het midden. Voor de rest past de achtergrond niet helemaal bij de render naar mijn mening.

Geplaatst:

Mijn stem gaat ook naar Slimm.

Zijn sig is gewoon beter ;).

De stock is goed , de bg ook :).

Echt bien sigke ;).

Geplaatst:

Ik stem op Slimm, dat zwart-witte spreekt me meer aan en het verteld ook iets, vraag me niet wat maar het roept een soort van gevoel op. GL's sig is ook mooi maar naar mijn idee is de render wat te donker en ik wordt ook wel een beetje moe van al dat c4d.

Hoe dan ook beide mooie signature's maar die van Slimm is nu eenmaal net een klasse beter. ;)

Geplaatst:

G-A-M-E _O_

Echt vet gedaan Slimm. Het Black Wall Street logo er achter had alleen iets meer naar links gemoeten en ik hou ook niet zo van de 'S' rechtsonderin. Gelukkig valt dat niet zo op als je in een oogopslag naar je signature kijkt.

Die van Gen. Lee is ook wel redelijk gelukt, alleen is de render iets te donker en niet goed in de achtergrond verwerkt. Je had iets veel mooiers met die render kunnen doen.

Slimm gmv.

Geplaatst:

Ik moet weer speciaal doen, mijn stem gaat namelijk niet naar slimm maar naar General Lee

Deze spreekt me meer aan dan de sig van slimm

Sorry slimm :$

Geplaatst:

Ik stem op General Lee , want die moter is erg mooi gemaakt en is mooi donker. Het poppetje schadow is ook erg donker in dit past mooi bij elkaar daarom stem ik ook op Gl.

Geplaatst:

Slimm, die van General Lee is iets te donker, maar ik zeg niet dat hij lelijk is he

Geplaatst:

Raar dat ik dit moet doen maar zaken zijn zaken :puh:

Battle afgelopen, winnaar Slimm.

1 Punt voor mij, 1 eraf bij General Lee.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...