HattemGTA89 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Hallo, Ik weet niet zeker of dit onderwerp in deze catogorie thuis hoord maar ik hoop dat julllie mij kunnen helpen. In GTA SA zit ik vast bij 2 missies, Bestaat er ook een mod dat je missies kan halen door maar op 1 knop te drukken?? en zoja waar download je die dan? MVG hattemGTA89 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Hey, welkom op het forum! Zo'n mod bestaat naar mijn weten niet. Als je bij missies hulp wilt hebben, kan je op hier een kijkje nemen. Lukt het dan nog niet, schrijf dan een bericht in het GTA SA missie hulp forum. Of vraag het aan in het Savegame Aanvraag Forum Bewerkt: 22 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Net als Dutchy ken ik ook geen mod die dit doet. Maar dit zal niet erg moeilijk te doen zijn in de SCM. Dus waarschijnlijk zit je toch niet in het goede subforum, maar dat kon jij ook niet weten. Mvg, Wazuup Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Ik ook niet, ik denk ook dat het niet mogelijk is. Bewerkt: 22 juni 2006 door SSX-Breaker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.