Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij ziet er erg mooi uit. Dat pak ziet er ook allemaal mooi uit. Maar ook al had je de sig wat langer gemaakt had je nog zo,n harnas er bij kunnen doen en dat maakt hem wat vetter. Maar toch krijg je een 8 van mij.

Geplaatst:

Hij ziet er best goed uit

De effecten en de afbeelding is leuk en de je naam op het zwaard past ook nog eens goed bij elkaar

Ook de achtergrond vind ik prima

Jammer dat ie boven het zwaard wat kaal is

Een 9.2

Geplaatst:

Ja, ziet er goed uit. Alleen vind ik hem niet goed ingeblend. Je kan te duidelijk zien dat je de zijkanten van je render hebt gesmudged. Achtergrond mocht ook nog wat meer effecten hebben, lijkt mij nog iets te simpel nu.

7/10

P.S. je sig is te groot. Die userbar maakt hem te lang en de userbar + je andere sig zorgt ervoor dat hij ook in de hoogte te groot is. ;)

@ Nicsan; ja nu is het goed...

Geplaatst:

Ik vind hem wel leuk geworden, vooral dat effect wat je hebt gebruikt achter de ridder is érg goed gelukt! Alleen ik zou iets aan het Font doen, hij past niet écht bij het onderwerp en de render. Misschien dat je van DaFont.com een mooi klassiek Font kunt downloaden dat goed bij Middeleeuwen/Ridders past. Ik zou je ook nog aanraden om een randje rond de sig te doen. Je krijgt van mij een 8/10

Geplaatst:

Ja , oké bedankt ;).

Idd die smudge kreeg ik niet echt weggeblurd.

Maar is m'n sign. nu nog te groot?

Geplaatst:

Heel mooie achtergrond en mooi gedaan by the way ,maar je mocht er een beetje pit insteken het is een beetje saai ik geef een rate en die is:8/10 :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...