Jump to content

Searagent Vs Jon-asses

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: 500 bij 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag, hoeft niet.

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Veel succes voor diegene die tegen mijn wil strijden.

Geplaatst: (bewerkt)

Searagent heeft mij een PB gestuurd dat ik mag :) .

De size 400x150 mocht ook dus heb ik deze size genomen. Nu het bijna DE wielerronde is (Le Tour De France), heb ik daarover een signature gemaakt, ik weet het is niet mijn mooiste maarja.

Jon-asses:

letourdefrancesignaturecopy2lw.png

Als Searagent zijn signature plaatst dan mag het stemmen beginnen :) . Maar Searagent post mijn sig er ook bij in je post zodat het overzichtelijker word ;) .

Alvast veel succes! :klap:

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:

Oke sorry dat het zolang duurde maar ik was even aan het gamen.

Hier is hij dan!

Searagent

searagent1ze2oz.jpg

Jon Asses

letourdefrancesignaturecopy2lw.png

Geplaatst:

Jon-Asses Waarom:

De sig van Searagent is gewoon iets waar ik niet van hou, de brushes zijn saai, en de renders zijn slecht tot niet ingeblend in de sig, ook vind ik de glow op de renders overdreven en daarom niet mooi.

De text gaat, maar tis een font die totaal der niet bij past, ook de witte letters niet.

De enige + punt is de kleur van de achtergrond.

BIj Jon Asses,

Hij is beter gedaan,

Alleen vind ik dat er wel meer effecten in konden.

Leuke vind ik de inner shadow wat de sig een bolheid geeft, de Text geeft een flurrig effect watmooi staat.

Alleen 1 tip:

Wanneer een wielrennder snelheid maakt gaat zie je zijn trui alleen naar achter gaan niet naar de zijkant nog naar voren.

Dus je had het wat naar links moeten schuiven bij de roze, en bij de zwart rood wit grijze, had je wat naar recht moeten schuiven.

In iedergeval je hebt mijn stem.

Jon Asses (+) 1

Ik vind ze allebei echt tof gemaakt

maar ik vind die van Jon-Asses Veel mooier staan

DUs mijn Vote Gaat naar Hem

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

Ik vind de beide sig's heel leuk!

Alleen vind ik dat ontwerp van Jon-Asses niet echt zo mooi. :?

Dat werk van Searagent met DragonBall Z vond ik goed bij elkaar passen

Dus gaat mijn stem naar

searagent1ze2oz.jpg
Geplaatst:

Ik vind de sig van Jon Asses mooier

Het plaatje en achtergrond past er goed bij, mooi effect en dan ook nog eens een leuke render

Ook het logo van le tour france past er goed bij!

Geplaatst:

Ik stem op Searagent ik hou niet echt van zijn onderwerp. Maar toch stem ik op hem want het ziet er gewoon erg gaaf uit.

Geplaatst:

Jon-Asses.

Ik vind zijn signature veel mooier, ik weet eigenlijk niet waarom, maar vind hem mooier :)

Geplaatst:

Die van searagent is mooier omdat er volgens mij wel meer werk in zit en dat die andere sig er niet zo leuk uit ziet kwa kleur enzo.

Stem: searagent

Mijn stem gaat naar: Jon-asses. Waarom? Hele originele sig, en ik vind die van Searagent een beetje saai...

EDIT:

Die van searagent is mooier omdat er volgens mij wel meer werk in zit en dat die andere sig er niet zo leuk uit ziet kwa kleur enzo.

Nooit zeggen dat iets meer of minder werk in zit. Dat kan je nooit zien op het eerste gezicht, en eerlijk gezegd ben ik het helemaal niet met je eens en lijkt het net of Jon-Asses er meer werk aan heeft gehad. Dus: je kunt nooit zeggen dat de één meer werk eraan heeft gehad als de ander!

Bewerkt: door Dutchy3010
Mijn stem gaat naar: Jon-asses. Waarom? Hele originele sig, en ik vind die van Searagent een beetje saai...

EDIT:

Nooit zeggen dat iets meer of minder werk in zit. Dat kan je nooit zien op het eerste gezicht, en eerlijk gezegd ben ik het helemaal niet met je eens en lijkt het net of Jon-Asses er meer werk aan heeft gehad. Dus: je kunt nooit zeggen dat de één meer werk eraan heeft gehad als de ander!

Dat is niet waar hoor, ik heb veel veranderd aan de renders enz.... De helm van Basso heb ik erop geplakt! De achtergrond x aantal brushes gebruikt, alle plaatjes gerenderd, blur toegevoegd, lichtinval, en noem maar op. Ik zeg zeker niet dat Searagent er minder werk heeft aan gedaan, maar je mag niet zeggen dat er weinig aan gedaan is terwijl je het helemaal niet weet :N .

Tussenstand

Jon-asses: 5 stemmen

Searagent: 3 stemmen

Stem maar rustig voort :klap: !

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:

EDIT:

Dat is niet waar hoor, ik heb veel veranderd aan de renders enz.... De helm van Basso heb ik erop geplakt! De achtergrond x aantal brushes gebruikt, alle plaatjes gerenderd, blur toegevoegd, lichtinval, en noem maar op. Ik zeg zeker niet dat Searagent er minder werk heeft aan gedaan, maar je mag niet zeggen dat er weinig aan gedaan is terwijl je het helemaal niet weet :N .

Tussenstand

Jon-asses: 5 stemmen

Searagent: 3 stemmen

Stem maar rustig voort :klap: !

Ik weet het alleen vind het moeilijk om een verklaring uit te leggen. (omdat een verklaring volgens mij verplicht is)

Geplaatst:

Nou ik heb hier toch echt wel even ruim 20 minuten werk aan gehad!

Geplaatst:

Jon-asses

Een goede sig, een van je betere, meer weet ik niet te bedenken :bonk:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...