~Mario~ Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: 500 bij 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag, hoeft niet. Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Veel succes voor diegene die tegen mijn wil strijden.
Jon-asses Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Searagent heeft mij een PB gestuurd dat ik mag . De size 400x150 mocht ook dus heb ik deze size genomen. Nu het bijna DE wielerronde is (Le Tour De France), heb ik daarover een signature gemaakt, ik weet het is niet mijn mooiste maarja. Jon-asses: Als Searagent zijn signature plaatst dan mag het stemmen beginnen . Maar Searagent post mijn sig er ook bij in je post zodat het overzichtelijker word . Alvast veel succes! Bewerkt: 22 juni 2006 door Jon-asses
~Mario~ Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Oke sorry dat het zolang duurde maar ik was even aan het gamen. Hier is hij dan! Searagent Jon Asses
Nemean^inf Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Jon-Asses Waarom: De sig van Searagent is gewoon iets waar ik niet van hou, de brushes zijn saai, en de renders zijn slecht tot niet ingeblend in de sig, ook vind ik de glow op de renders overdreven en daarom niet mooi. De text gaat, maar tis een font die totaal der niet bij past, ook de witte letters niet. De enige + punt is de kleur van de achtergrond. BIj Jon Asses, Hij is beter gedaan, Alleen vind ik dat er wel meer effecten in konden. Leuke vind ik de inner shadow wat de sig een bolheid geeft, de Text geeft een flurrig effect watmooi staat. Alleen 1 tip: Wanneer een wielrennder snelheid maakt gaat zie je zijn trui alleen naar achter gaan niet naar de zijkant nog naar voren. Dus je had het wat naar links moeten schuiven bij de roze, en bij de zwart rood wit grijze, had je wat naar recht moeten schuiven. In iedergeval je hebt mijn stem. Jon Asses (+) 1
Dago58x Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Ik vind ze allebei echt tof gemaakt maar ik vind die van Jon-Asses Veel mooier staan DUs mijn Vote Gaat naar Hem Bewerkt: 22 juni 2006 door Dago58x
Dynamic Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik vind de beide sig's heel leuk! Alleen vind ik dat ontwerp van Jon-Asses niet echt zo mooi. Dat werk van Searagent met DragonBall Z vond ik goed bij elkaar passen Dus gaat mijn stem naar
TheGuardian Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik vind de sig van Jon Asses mooier Het plaatje en achtergrond past er goed bij, mooi effect en dan ook nog eens een leuke render Ook het logo van le tour france past er goed bij!
ExploudeD Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ik stem op Searagent ik hou niet echt van zijn onderwerp. Maar toch stem ik op hem want het ziet er gewoon erg gaaf uit.
Robin2130 Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Jon-Asses. Ik vind zijn signature veel mooier, ik weet eigenlijk niet waarom, maar vind hem mooier
Xtreem-designer Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Die van searagent is mooier omdat er volgens mij wel meer werk in zit en dat die andere sig er niet zo leuk uit ziet kwa kleur enzo. Stem: searagent
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat naar: Jon-asses. Waarom? Hele originele sig, en ik vind die van Searagent een beetje saai... EDIT: Die van searagent is mooier omdat er volgens mij wel meer werk in zit en dat die andere sig er niet zo leuk uit ziet kwa kleur enzo. Nooit zeggen dat iets meer of minder werk in zit. Dat kan je nooit zien op het eerste gezicht, en eerlijk gezegd ben ik het helemaal niet met je eens en lijkt het net of Jon-Asses er meer werk aan heeft gehad. Dus: je kunt nooit zeggen dat de één meer werk eraan heeft gehad als de ander! Bewerkt: 23 juni 2006 door Dutchy3010
Jon-asses Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat naar: Jon-asses. Waarom? Hele originele sig, en ik vind die van Searagent een beetje saai...EDIT: Die van searagent is mooier omdat er volgens mij wel meer werk in zit en dat die andere sig er niet zo leuk uit ziet kwa kleur enzo. Nooit zeggen dat iets meer of minder werk in zit. Dat kan je nooit zien op het eerste gezicht, en eerlijk gezegd ben ik het helemaal niet met je eens en lijkt het net of Jon-Asses er meer werk aan heeft gehad. Dus: je kunt nooit zeggen dat de één meer werk eraan heeft gehad als de ander! Dat is niet waar hoor, ik heb veel veranderd aan de renders enz.... De helm van Basso heb ik erop geplakt! De achtergrond x aantal brushes gebruikt, alle plaatjes gerenderd, blur toegevoegd, lichtinval, en noem maar op. Ik zeg zeker niet dat Searagent er minder werk heeft aan gedaan, maar je mag niet zeggen dat er weinig aan gedaan is terwijl je het helemaal niet weet . Tussenstand Jon-asses: 5 stemmen Searagent: 3 stemmen Stem maar rustig voort ! Bewerkt: 23 juni 2006 door Jon-asses
Xtreem-designer Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Mijn stem gaat naar: Jon-asses. Waarom? Hele originele sig, en ik vind die van Searagent een beetje saai... EDIT: Die van searagent is mooier omdat er volgens mij wel meer werk in zit en dat die andere sig er niet zo leuk uit ziet kwa kleur enzo. Nooit zeggen dat iets meer of minder werk in zit. Dat kan je nooit zien op het eerste gezicht, en eerlijk gezegd ben ik het helemaal niet met je eens en lijkt het net of Jon-Asses er meer werk aan heeft gehad. Dus: je kunt nooit zeggen dat de één meer werk eraan heeft gehad als de ander! Dat is niet waar hoor, ik heb veel veranderd aan de renders enz.... De helm van Basso heb ik erop geplakt! De achtergrond x aantal brushes gebruikt, alle plaatjes gerenderd, blur toegevoegd, lichtinval, en noem maar op. Ik zeg zeker niet dat Searagent er minder werk heeft aan gedaan, maar je mag niet zeggen dat er weinig aan gedaan is terwijl je het helemaal niet weet . Tussenstand Jon-asses: 5 stemmen Searagent: 3 stemmen Stem maar rustig voort ! Ik weet het alleen vind het moeilijk om een verklaring uit te leggen. (omdat een verklaring volgens mij verplicht is)
~Mario~ Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Nou ik heb hier toch echt wel even ruim 20 minuten werk aan gehad!
Thabit Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Jon-asses Een goede sig, een van je betere, meer weet ik niet te bedenken
Recommended Posts