the maxz Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 moet je kijke et ziet der nie uit eerst had ik een mod waarmee cj blank zou worden (niet dat ik tegen donker ben) eerst pakte die hem niet en daarna alles behalve zijn hoofd, dus ik de normale der weer opgezet maar et bleef. Toen had ik een andere gedownload en daarvan heeft die nu de kleur van de voeten overgenomen wat moet ik nou pleas help me huh mijn bijlage doet het nie nou ja hopelijk begrijp je wat ik net heb gezegt Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Als het goed is heb je backups gemaakt van de bestanden die je hebt vervangen. Heb je dit gedaan, is het een kwestie van terugzetten van die bestanden. Heb je dat niet gedaan, kun je hier een verzoek plaatsen. Voortaan altijd een backup maken als je iets mod, want er kan altijd iets fout gaan. Mvg, Wazuup Reageren
the maxz Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 ok bedankt hehe de eerste keer backuppen werkte nie maar nu is het wel gelukt k heb nu weer een ander gedownload en nou pakt die weer alleen het hoofd niet de rest wel weet iemand hoe dat komt Reageren
Puma Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 je moet wel alle textures er in doen, en zie ook dat je de nieuwste versie hebt, want er kunnen bugs in zitten. misschien zijn de textures verkeerd, dat kan ook. maar als je alle textures erin doet zoals het volgens de readme moet, dan kan het niet zijn dat de ene helft anders is, want het spel kan niet zelf textures editen. dus je moet iets fout gedaan hebben bij het erin zetten van de textures. kijk in de readme hoe je het er precies in moet zetten en doe precies wat er in de readme staat, dan kan er ook niks fout gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.