Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

moet je kijke et ziet der nie uit eerst had ik een mod waarmee cj blank zou worden (niet dat ik tegen donker ben) eerst pakte die hem niet en daarna alles behalve zijn hoofd, dus ik de normale der weer opgezet maar et bleef. Toen had ik een andere gedownload en daarvan heeft die nu de kleur van de voeten overgenomen

wat moet ik nou pleas help me

huh mijn bijlage doet het nie

nou ja hopelijk begrijp je wat ik net heb gezegt

Geplaatst:

Als het goed is heb je backups gemaakt van de bestanden die je hebt vervangen. Heb je dit gedaan, is het

een kwestie van terugzetten van die bestanden. Heb je dat niet gedaan, kun je hier een verzoek plaatsen.

Voortaan altijd een backup maken als je iets mod, want er kan altijd iets fout gaan.

Mvg, Wazuup :bier:

Geplaatst:

ok bedankt hehe de eerste keer backuppen werkte nie maar nu is het wel gelukt

k heb nu weer een ander gedownload en nou pakt die weer alleen het hoofd niet de rest wel weet iemand hoe dat komt

Geplaatst:

je moet wel alle textures er in doen, en zie ook dat je de nieuwste versie hebt, want er kunnen bugs in zitten. misschien zijn de textures verkeerd, dat kan ook. maar als je alle textures erin doet zoals het volgens de readme moet, dan kan het niet zijn dat de ene helft anders is, want het spel kan niet zelf textures editen. dus je moet iets fout gedaan hebben bij het erin zetten van de textures. kijk in de readme hoe je het er precies in moet zetten en doe precies wat er in de readme staat, dan kan er ook niks fout gaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...