japser Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 Ik heb die all seeying eye en de Gta3 multiplayer van deze site gedownload maar wat moet ik nu doen?? :huh: :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 Er staat wel in dit forum een goede tut. Is wel voor MTA:VC bedoeld maar werkt ook met MTA:3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japser Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 tut? en waar staatdei dan?? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2004 Is wel voor MTA:VC bedoeld maar werkt ook met MTA:3 Denk het niet... Aangezien je verplicht bent je GTA3 naar v1.1 te patchen, zoniet dan kun je niet online gamen... Heb wel eerder een post gemaakt over GTA3... Misschien kan ik hem nog wel vinden... EDIT: Post gevonden, hoop dat je er wat van opsteekt: http://forum.gtagames.nl/index.php?showtop...t=0entry20432 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2004 http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=48 Misschien heb je hier ook wat aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japser Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2004 Ik heb volgens mij een illegale versie en dus kan het niet....en we hebben datalimiet en niet zo'n hele fantastische verbinding dus ik laat het maar zitten maar toch.....BEDANKT!!! :rolleyes: ps. moet me dan maar vermaken met singleplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Het kan wel als je hem illegaal heb. Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Het kan wel... Het is alleen een heel gedoe, vanwege die 1.1 patch... Ik heb hem ook illigaal gespeeld, wel met play-cd te verstaan.. Play-cd is echter niet nodig met fake Audio, mjah... Zoals ik al zei, dat is alweer een heel gedoe.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jussie123 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Ik heb het spel net gedownload(MTA-VC)...en ik wil graag spelen maar het lukt niet helemaal wat moet ik doen als ik op start game drukt dan krijg ik een bestand (naam=Run Game)en dan moet ik wat openen maar wat....... :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.