Apple-Mac Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Als ik in GTA VC naar de Malibu Club ga (dus niks verandert ofzo, gewoon de echte malibu club) Dan crasht m'n hele spel. Kan iemand mij helpen? Bedankt voor jullie hulp Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Iets in of rondom de malibu club zorgt ervoor dat je spel crached. Denk eens na wat je allemaal gemod hebt, bijvoorbeeld een legerpoppetje? Die staan daar binnen te dansen, dus misschien zorg dat voor de error. Als je er echt niet uit komt zul je Vice city opnieuw moeten installeren. Backup voor de zekerheid even je Vice City user Files map, zodat je je savegames niet kwijtraakt. Mvg, Wazuup Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik heb m'n Gebackupte bestanden gebruikt, maar hij crasht nog steeds als ik naar de malibu club gaat, maar dit keer kan ik er even (2/3 sec.) in gaan, en kom ik snel dit schermpje te zien. En..........hij crasht dan. Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Deze fout heb ik ook nog gehad. Je kan er eigenlijk niks aandoen. Het is door Vice City zelf. Je hebt waarschijnlijk een mod geinstalleert. Die een tijdje laten staan. En dan werkt je Vice City niet meer. En ook de backups werken niet. Dat heeft SA soms ook. Volgens mij is het een bug van R* zelf. Ik raad je aan het hernieuw te installeren. Dan moet normaal alles terug opgelost zijn. En moet je terug vlot de Malibu Club kunnen passeren. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Heel erg bedankt, hoewel dit spoor dood loopt, omdat ik: A: Geen install-cd van vice city heb (alleen de play-cd) B: Ik heb geen enkel mod geinstalleerd en/of die een tijdje laten staan. Ik heb wel een paar lantaarnpalen gewijzigd heel lang geleden (een jaar ofzo.) Zou dit de oorzaak kunnen zijn? P.S. Dat gebouw van de Nieuwbouw-wijk (Naast de brug van StarFish Island) Staat nu midden op de weg (Een paar straten voor de malibuclub) Dit was al zo, en ik had er altijd geen last van gehad (ook niet in de Malibu Club) Bedankt voor je hulp. :) Reageren
Jarno Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Je stelt nu elke vraag opnieuw volgens mij. A: Koop dan GTA:VC (opnieuw). B: Dat zou ook eventueel kunnen. Enige oplossing nu is gewoon GTA:VC opnieuw installeren. Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Verwijder anders eerst het hele spel (uninstall hem niet), anders zou het kunnen zijn dat alles zo blijft (voornamelijk met img). Heb ik ook vaak gehad. Toen ik hem speelde was alles net zo voordat je hem gemod hebt. In elk geval veel succes. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik heb beide dingen geprobeerd. 1: Opnieuw installeren 2: Alles verwijderen, en vervolgens weer replacen. Geen van beide werkt, dus vice city crasht nog steeds.... Reageren
Donwell Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Replacen?? Je moet niet alles later weer vanuit de prullenbak terugzetten, maar alles definitief verwijderen! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Replacen?? Je moet niet alles later weer vanuit de prullenbak terugzetten, maar alles definitief verwijderen! Misschien begreep je het antwoord verkeerd, maar met Replacen bedoel ik de BACKUPS van GTA VC Replacen. SSX-Breaker........ Reageren
Donwell Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Precies! Je moet géén backups maken! Daardoor gaat het verkeerd! Verwijder totaal alles; laat niks over (maak ook geen backups!) Installeer het spel opnieuw Kijk nu naar de Malibu Club Bewerkt: 30 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Heel erg bedankt, hoewel dit spoor dood loopt, omdat ik:A: Geen install-cd van vice city heb (alleen de play-cd) B: Ik heb geen enkel mod geinstalleerd en/of die een tijdje laten staan. Ik heb wel een paar lantaarnpalen gewijzigd heel lang geleden (een jaar ofzo.) Zou dit de oorzaak kunnen zijn? P.S. Dat gebouw van de Nieuwbouw-wijk (Naast de brug van StarFish Island) Staat nu midden op de weg (Een paar straten voor de malibuclub) Dit was al zo, en ik had er altijd geen last van gehad (ook niet in de Malibu Club) Bedankt voor je hulp. :) Zie dikgedrukte, misschien handig om beter te lezen Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Ik heb even install-cd van vice city van mijn neef geleend, ben nu bezig opnieuw te installeren. EDIT: De malibuclub is onbereikbaar (in andere woorden: Nee, hij crasht nog steeds) Bewerkt: 3 juli 2006 door SSX-Breaker Reageren
Donwell Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik zou het anders echt niet weten. Misschien ligt het aan je PC omdat je de install-cd van je vriend gebruikt?? Want als hij daarmee nog steeds crasht... Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 toch bedankt voor je hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.