Fuffie Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik had laatst een mod en daar kan je in alle huizen en gebouwen mag ik die mod weet link niet meer Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Van dat soort mods ken ik niet veel, maar je kan eens in je historie kijken, daarin staan alle bekeken pagina's die je afgelopen weken ( hang van je instellingen af) hebt bekeken in, probeer daartussen eens te zoeken Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik had laatst een mod en daar kan je in alle huizen en gebouwen mag ik die mod weet link niet meer Ik begrijp weer je zin niet eh, kan je niet met komm's,... typen? Je kan mss eens kijken op mod sites, daar staat meestal een zoekfunctie. Of kijk bij je geschiedenis. Of denk eens goed na! Reageren
Fuffie Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 sorry mensen kan echt niks vinden Reageren
Goliat Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Die ken ik eerlijk gezegd ook niet, ik weet wel dat je met n00b-mode v2.0 als je de open-uped versie instaleerd je ook in alle huizen kan e.d. Download n00b-mode v2.0 Vergeet niet in te loggen als je wilt downloaden. Reageren
EXIT Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 voortaan moet kun je beter je vragen hier stellen ik denk dat je daar beter word geholpen greetz Tectron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.