Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Template in html zodat ik alleen tekst kan maken. ook bij de links

Stijl: Strak met Scanlines

Grootte: 800X600

Afbeelding:(kwijt)

Tekst: Bij of naast het logo ''Don Giovanni Crib''

Rand: Zwart.

Kleuren: Zwart met scanlines enz

Render (optioneel): /

Extra (optioneel): Links een menu, vanboven een logo, rechts een affliatiesbox,Met 1 voorbeeld affilate er in dan kan ik zien waar ik het moet neerzetten :D

Veel succes!

Ps: Pb me even als het af is of als je het wilt doen want ik kan het vergeten :ch:

Bewerkt: door Dynamic
Geplaatst:

fout7yd.png

GRAPHICS TEAM 06 - FOUT OPGETREDEN!

Helaas constateren wij dat je aanvraag niet compleet is. Waarschijnlijk is je lijstje niet compleet ingevuld. Antwoord niet meer op deze post, het veranderen van je lijstje heeft ook geen zin, omdat je eerst je bericht moet bewerken en om misverstanden te voorkomen. Heb je de fout gevonden en wil je opnieuw je lijstje posten? Stuur dan een PB naar Levi of Slimm met het goede lijstje. Je mag geen nieuw topic aanmaken. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.

Wat is fout? (Zie een goed voorbeeld in het GT06 hoofdtopic!)
  • Geen afbeelding (post anders een voorbeeld)
  • Wij maken geen HTML, dit is een Graphics Team, geen HTML team.

Geplaatst: (bewerkt)

fout7yd.png

GRAPHICS TEAM 06 - FOUT OPGETREDEN!

Helaas constateren wij dat je aanvraag niet compleet is. Waarschijnlijk is je lijstje niet compleet ingevuld. Antwoord niet meer op deze post, het veranderen van je lijstje heeft ook geen zin, omdat je eerst je bericht moet bewerken en om misverstanden te voorkomen. Heb je de fout gevonden en wil je opnieuw je lijstje posten? Stuur dan een PB naar Levi of Slimm met het goede lijstje. Je mag geen nieuw topic aanmaken. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.

Wat is fout? (Zie een goed voorbeeld in het GT06 hoofdtopic!)
  • Het lijstje is niet volledig ingevuld
  • Voor een grote aanvraag als deze moet er veel meer informatie in en minimaal 1 voorbeeld, het liefst meer.
  • HTML word hier niet gedaan, dit is het puur voor het graphics deel van de template. Het slicen word ook niet gedaan.

[EDIT] Ik was weer eens te laat,

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...