Puma Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 ik ben nu bezig om een nieuw eiland te modelen die ik dan ook ingame ga zetten, met wegen (voor san andreas). is het mogelijk om te scripten dat er ook auto's rondrijden over die wegen en dat er mensen rondlopen? en kan ik ook scripten dat er een paint'n'spray komt die werkt enzo? zou vet zijn, alvast bedankt voor de hulp... grtz puma Reageren
JGuntherS Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 ik ben nu bezig om een nieuw eiland te modelen die ik dan ook ingame ga zetten, met wegen (voor san andreas). is het mogelijk om te scripten dat er ook auto's rondrijden over die wegen en dat er mensen rondlopen? en kan ik ook scripten dat er een paint'n'spray komt die werkt enzo? zou vet zijn, alvast bedankt voor de hulp... grtz puma Dat zou met paths moeten, behalve de Pay'n'Sprays. Jammer genoeg is er nog geen (werkend) programma om die te bewerken. Geduld hebben nog dus . Reageren
Puma Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) ik heb niet veel verstand van scripten, maar in de gtasa>data map staat een map "paths" en als ik een van die (.dat) bestanden open komt er een lijst met coördinaten (niet bij die NODES.. bestanden) ... is dat niet alle hoekpunten enzo? dus als ik daar nou een heleboel coördinaten bijvoeg van alle hoekpunten van alle straten, zouden daar ook auto's moeten rijden... toch? ik heb er niet veel verstand van maar volgens mij is dat wel zo ^^^^^. Bewerkt: 23 juni 2006 door Puma Reageren
JGuntherS Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 ik heb niet veel verstand van scripten, maar in de gtasa>data map staat een map "paths" en als ik een van die (.dat) bestanden open komt er een lijst met coördinaten (niet bij die NODES.. bestanden) ... is dat niet alle hoekpunten enzo? dus als ik daar nou een heleboel coördinaten bijvoeg van alle hoekpunten van alle straten, zouden daar ook auto's moeten rijden... toch? ik heb er niet veel verstand van maar volgens mij is dat wel zo ^^^^^. Nee, dat is niet zo. De nodes**.dat-bestanden in gta3.img bevatten de paths, en zoals je ziet is dat niet makkelijk aanpasbaar en er zijn nog geen goede programma's voor. Dat feest gaat dus jammer genoeg niet door . Reageren
Puma Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 de trein kan wel, er staan in die gtasanandras blabla paths map een soort "trainnogwat" bestanden, met de coördinaten van alle hoekpunten, dus ik kan wel een treinspoor maken waar dan ook treinen rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.