Snake Eye Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Als ik mij GTA:SA opstart en de 2 filmpjes heb bekeken (rockstar), zie ik het scherm Gta San Andreas staan, maar na enkele secondes valt die weg en zit ik weer op me bureaublad, ik heb al verder gekeken in het forum maar werd er niet wijzer van, B.v.D. Reageren
EXIT Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) heb je je gta gemod? zo niet kun je proberen gta_set te verwijderen. Dit vind je hier: mijn documenten/san andreas user en als dat niet werkt kun je best SA opnieuw installeren Bewerkt: 22 juni 2006 door Tectron Reageren
EXIT Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) dan kun je het best GTA opnieuw installeren normaal ben je dan van je probleem af zo niet zou er iets met de DVD zijn of iets met je pc zijn Bewerkt: 22 juni 2006 door Tectron Reageren
Arjen Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Heb je de originele San Andreas? En als je en nogal oude versie hebt, heb je dan de patch al geinstalleerd? Zo nee, ga dan naar NoMoreHotCoffee.com en klik op Click here for the patch to the European/Australian version. (ik neem aan dat je SA in Europa hebt gekocht) Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 (bewerkt) Het kan een aantal oorzaken hebben. Hier een paar (mogelijke) oplossingen: - Verwijder het bestandje gta_set in mijn documenten/San Andreas User Files - Herinstalleer GTA San Andreas (Je savegames blijven dan wel bewaard) - Maak je DVD schoon - controleer je DVD op beschadigingen. - Scan je computer op virussen met een goede virusscanner. Heb je nog geen goede virusscanner, download dan hier *klik hier* hitmanpro. Dit is een goede virusscanner, die je computer mooi schoonmaakt (tijdelijke, onnodige bestanden eraf). Uiteraard worden ook virussen en spyware verwijderd. - controleer of andere spellen het nog wel doen. Doen die het ook niet, dan ligt het probleem bij je pc. Dan kun je het beste even langs een computerzaak gaan. Probeer eens deze oplossingen, misschien dat het werkt. Als dit allemaal niet werkt, kun je beter terug gaan naar de winkel met je DVD, of je computer laten nakijken bij een computerzaak. Bewerkt: 23 juni 2006 door Flying Dutchman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.