RobertSA Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 `Hallo Ik heb net de film 8-mile gekeken hoor ik een liedje: eminem en the future: A live at home in a trailer zingen ze dan is dit een echt bestaand lied? hoe heet het dan? Bednakt. Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Volgens mij is het het liedje Lose Yourself. Het is namelijk het enige liedje dat Eminem zingt in die film, dus het zal hem wel zijn. Hier is een link naar de songtekst: Klik! Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) @Froodooo, Dat is niet Lose Yourself, dat is echt een rap nummer van hem, maar die robertsa bedoeld is niet een bestaand nummer van hem. Je zal hem misschien wel ergens kunnen vinden, probeer Google eens. EDIT: Ik heb dit nummer wel, maar super kwaliteit is hij niet. Sweet home Alabama. Bewerkt: 22 juni 2006 door Typhoon Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Volgens mij is het het liedje Lose Yourself. Het is namelijk het enige liedje dat Eminem zingt in die film,dus het zal hem wel zijn. Hier is een link naar de songtekst: Klik! Ik weet welk liedje je bedoelt Robert maar het is niet het liedje wat Froodooo zei. Ik heb het liedje orginele liedje ooit gehoord toen ik nog in de 1e zat bij het vak Muziek. Misschien kun je op Google zoeken op teksten uit 8 Mile? Of iets van: B-Rabbit and the Future ofzo. Veel succes met het zoeken, ik vind het idd ook een leuk liedje, vooral omdat Eminem er een andere tekst van maakt. *EDIT: Typhoon was me voor... Bewerkt: 22 juni 2006 door DaddyPimp Reageren
RobertSA Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Ik heb hem inmiddels....bedankt iedereen voor de hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.