Jump to content

Paypal

Recommended Posts

Geplaatst:

Juist. Je hebt een Credit Card nodig om je te registreren en om te betalen. Helaas kan je met Credit Cards rood staan (schulden). Je kan bijvoorbeeld gewoon iets van 3000 euro kopen, terwijl je maar 300 euro op je Credit Card hebt staan.

Ik weet niet zeker of dit met PayPal ook zo is, maar het gaat met Credit Cards etc.

Geplaatst:

Balen,

Want ik heb nu juist echter paypal nodig, en door zo'n creditcard actie kan het niet.

Geplaatst:

Per telefoon/sms is meestal alleen voor Engeland.

Waar wil je het voor gebruiken dan(member worden van iets ofso?)

Geplaatst: (bewerkt)

keb dit ook al eens gevraagd op een ander forum. je moet een credit card hebben, maar daar moet je weer 18 voor zijn. wat (volgens mij) wel kan is: als je ouder dan 16 bent heb je geen jongeren rekening meer. dus kun je rood staan enz. je kan dan aan je vader of moeder vragen of die een credit card willen nemen, maar dat ze hem laten lopen via jouw rekening. als jij dus een bestelling doet, gaat dat van jouw rekening af. maar de kaart staat op de naam van degene aan wie je het gevraagd hebt.

Bewerkt: door Backsmash

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...