HattemGTA89 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 hallo, in GTA SA zit ik vast bij 2 missies in het begin. dit zijn die missies dat je met je pijltjes een auto of CJ moet laten dansen. Wie heeft er voor mij een save game die net na die 2 missies is? MVG HattemGTA89
Typhoon Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Op deze site staan allemaal savegame's van alle missie's, kijk even hoe die missie's die jij niet kan halen heten en zoek ze dan in dat lijstje op. Savegame's moet je in Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files plaatsen. Je kan ook je savegame hier plaatsen, en dan iemand anders ze laten halen, want als je daar een savegame weg download zullen jouw prestaties weggaan, als je bijvoorbeeld 10 Hidden Sprays gesprayt hebt, dan zijn die niet meer gesprayt in die gedownloade savegame. Succes.
HattemGTA89 Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 hoe zet ik mijn savegame dan hier op
HerrieM Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Je hebt het bestand GTASAsf1.b (de 1 kan oplopen tot 8, afhankeliujk van welke slot je gebruikt) Deze staat in de map C:\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Tijdens het maken van een nieuwe post staat er onder het blok voor de tekst ook een blok met "Bericht opties" en daaronder weer "Bijlagen" Hier kun je hem toevoegen van je pc. (je moet wel voldoende ruimte hebben. Ook kun je een savegame uploaden bij Rapidshare Bewerkt: 22 juni 2006 door HerrieM
HattemGTA89 Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 wie kan dan even de 2 missies: Cesar Vialpando en Life's a Beach voor me doen. En hem daarna weer in dit forum onderwerp zetten. GTASAsf7.b
HerrieM Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Dat doe ik voor je. Gehaald: Cesar Vialpando, Life's a Beach Veel plezier mat de volgende missies. Bewerkt: 22 juni 2006 door HerrieM
Recommended Posts