bartikalspray Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 in een level van GTA moet je veren met de auto hoe moet dit? Ik weet dat het iets met 2 is, maar hoe moet je verder bij die westrijd die kanten op springen? dan staan er pijltjes, en die kanten moet je dan heen. de pijltjes op het toetsenbord zijn het niet want dan gaan de wielen draaien weten jullie het? Bart Reageren
Jowx Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Ten eerste staat dit in het verkeerde subforum, maar je bent nieuw dus kan je daar niks aan doen.. Je kan veren door de nummers op je num-pad te gebruiken, dat zijn des de nummers 2, 4, 6 en 8. Om schuin te veren moet je 1, 3, 7 en 9 op je numpad gebruiken. 1 = Links/Onder (Schuin) 2 = Onder 3 = Rechts/Onder (Schuin) 4 = Links 6 = Rechts 7 = Links/Boven (Schuin) 8 = Boven 9 = Rechts/Boven (Schuin) Veel succes bij die missie. Ps. Welkom op het forum! ------------------------- @ Mazzeltje hieronder: Kon het niet beter naar ''GTA San Andreas Missie Hulp'' verplaatst worden? Bewerkt: 22 juni 2006 door Jowx Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Het zou handig zijn als je er ook bij vermeld over welke GTA het gaat. Ik neem aan dat het GTA SA is. Verplaatst naar GTA SA General. >>> Door .Levi.: Volgens mij ben je het vergeten. Ik doe het wel even. <<< Bewerkt: 23 juni 2006 door .Levi. Reageren
bartikalspray Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ja san andreas. Maar ik heb hier op de laptop niet zo'n num ding maar alleen de cijfers boven het toetsenbord. Bij 2 gaat ie wel 1x in de lucht maar bij de andere nummers doet ie hele andere dingen, zoals de radio op een andere zender enzo, ook nadat ik caps lock heb ingedrukt. Kan het niet zoner zo'n num ding ofzo? Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Dan moet je bij de opties in het spel de controls aanpassen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Even voor de duidelijkheid, dat moet precies zo: Options - Controller setup - Redefine controls - Vehicle controls. Dan staat er onderaan: Special ctrl left Special ctrl right Special ctrl up Special ctrl down Als je dit met je numpad wilt doen, kun je het veranderen in num4, num6, num8 en num2. Je kunt het oook echter bijvoorbeeld bij deze missie even veranderen in j-k-l-i of welke andere vier toetsen dan ook! Ik hoop dat het je lukt met deze info! Groetjes, Dutchy3010 Reageren
bartikalspray Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 ik ga het nu proberen! Reageren
bartikalspray Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 het lukt nu, met i, j, k en l. Maar het schuin veren lukt nog niet echt. Hoe kan dat? En waarschijnlijk heb ik nu iets fouts gedaan, want nu kan ik helemaal niet meer met de muis lopen, dus als ik mijn muis beweeg heeft dat geen effect meer op het lopen, hoe kan ik dti wer terug zetten? Reageren
nick Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Je kan ook schuin veren door de i en de j(bv) tegelijk in te drukken. En om je muis terug te krijgen moet je dat ff veranderen bij op options-controller setup-redifine controls- en dan foot controls. Reageren
bartikalspray Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 en als ik bij foot controlls ben, hoe kan ik dan instellen dat de muis bewegen ook lopend bewegen is? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Bij 'mouse controls' kijken. Selecteer dan zoiets als 'walk with mouse'. Dan loopt je weer gewoon met de muis. En om te veren: stel gewoon de 'special controls' in. Deze zijn om de vering te bedienen. Ook andere speciale controls, zoals bij de sleepwagen, packer of traktor bedien je hiermee. Maak bijvoorbeeld special control up 'y' down 'h' left 'g' right 'j' Om schuin te gaan doe je dan naar onder en links of recht, of naar boven en links of rechts. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.