DJ-TQM Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Wat vinden jullie ervan? al vooruitgang? Bewerkt: 22 juni 2006 door TQM Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Cover - Hij is wel leuk en kleurig geworden, maar hij vertelt niet zo veel over het onderwerp. Als ik jouw was zou ik er doorzichtig iets van een Mengpaneel, Boxen etc. doorheen doen. Omdat dat meer met Beats te maken heeft. Sig 1 - Zie je cover, ik zou alleen je naam nog toevoegen. Sig 2 - Érg mooi en abstract, daar houd ik wel van. Ook de kleuren Rood, Oranje en Geel passen goed bij elkaar. Maar ik had een ander Font gebruikt dat meer bij het ''Lente'' type van de sig past. Sig 3 - Vind ik wat minder. Er zitten mooie effecten in maar je hebt ze verkeerd gebruikt. Bijv. de Bubbels, ze zijn (vind ik) altijd wel leuk bij een sig dat over bv. water en natuur gaat. Maar in deze sig vind ik ze niet zo passen. De kleuren Wit, Rood, en Groen vind ik wel leuk. Sig 4 - Ongeveer net zoiets als Sig 3, maar hierin zijn de effecten wel wat beter gebruikt. Maar de kleuren passen niet goed bij elkaar. Bruin bij het 'Blubber effect'' , en Rood bij de text. Ik vind wel dat je sigs steeds beter worden, ga zo door TQM! Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Bedankt voor je reactie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.